6.14.2009

allen gibi (eski bir yazı)


bugün kocaman bir ama kocaman bir böcek öldürdüm ve kıskandım onu..çok ani oldu..o kadar kolay öldü ki..ben de öyle çok kolay ölmek isterdim..o kadar komik öldürdüm ki onu..ayşegülle 2 saat güldük..acaba çok büyük ilahi bir güç de bizim canımızı aldığında böylesine şeyler oluyor mu???**

belki de öyledir..

mesela tam olarak aynı ifade değil ama Jimmy de öyle ölmemiş miydi???**

kusmuğunda boğularak..

acaba canımızı alan güçler böyle tuhaflıkları görünce biz farketmeden 2 saat kıçlarıyla gülüyorlar mı ki bize..umarım öyledir..o zaman acımasız evet ama bu ölümü daha sempatik yapabilir..keşke kendi canımıza kıymaya hakkımız olsa..dünyada benimkilerden daha büyük dertlerle uğpraşıp ayakta kalan insanlar var evet..ama onların varlığı benim mutsuz olduğum gerçeğini değiştirmiyor(tıpkı söylediğin gibi dilara)..aslında o kadar mutsuz muyum onu da bilmiyorum..ama yasaklar olmasaydı bir an bile düşünmeden yapardım bunu..ha bir de sadece annem için..onun için duruyorum sanırım..kimsenin umrunda olucağını sanmam ama onda beni kaybetme korkusunu nasıl yaşadığını gördüm..üstelik ölüm anlamında bile değildi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder