6.10.2009

bobla süpermarket


kocamaaaaan bir süpermarkette kayboldum ben..aslı çok kötü çünkü bu sefer bulmak istediğim annemle babam değil ve bulmak istediğim kim ya da ne onu da bilmiyorum..üstelik birgün onun kim ya da ne olduğunu kendime itiraf edebilirsem gelip danışmaya beni alması için anons ettirebilceğim bi yer de yok..peki o zaman ne yaparsın bob bi kendini benim yerime koysana???**
iki ay önce bu hafta inanılmaz şeyler gördüm..tüm hafta nasıl mutlu olduğumu düşünüyorum şimdi yatağıma yattığımda içimi kaplayan sıkıntıyla alakası yoktu..hayat bir garip..olaylar çok güzelken bir anda kabusa dönüşebiliyor..
iki ay önce yatağıma yattığımda hissettiğim şey dün gece uykuya dalarken hissettiğim şeyden çok farklı..
iyi de neden mutluluğu başka birşeye ya da birine bağlayalım ki..
şeyler vardı..iki şey işte..işte o şeyler öyle geçtiler yolumdan kısacık..onlar benimle mutlu oluyorlardı..bana bu hiç söylemediler tabi..en azından ben öyle olduğuna inanmak istiyorum..

peki onlar beni düşünerek mutlu olabiliyorsa ben yalnız kaldığımda neden kendimi düşünerek mutlu olamıyorum???**
ben kendimle neden mutlu değilim bob..
neden ne kadar sıradan ama farklı bir kız olduğumu düşünüp mutlu olamıyorum..
dün gece yorganımın altında titreyerek uyuduğum aptal gece..
kendimi düşündüm ve çok korktum..çok üzüldüm halime çünkü o kadar ihmal etmişim ki kendimi bob!
küçücük yaşımda gelecek kaygısı yaşayıp aynı zamanda geleceğe oynarken şimdiki en güzel küçücük zamanlarımı kaçırmamak için herşeyi yapmaya çalıştığımı farkettim..
farketmek de çok fena şey tıpkı uyanmak gibi..
hani çizgi-filmlerde her karakterin bir özelliği vardır ya bob..
hani birşeyler vardır birilerini anlatır..
peki beni ne anlatır???**
herşeyi yarım yamalak yaparım ben..herşeyi yaparım ama..elimi sürmediğim, denemediğim ve yetenek konuşturmadığım hiçbirşey yok..hepsini denedim..ve hiç birinde süper değilim..birsürü kıçı kırık şeyler çıktı ortaya..çöp..
19 yaşında çarpık çurpuk işleyen beynimin çöpleri..
sıkıldım..


patates kafalı bob
n'apsak ki???**
niye burdayım ki???**
neden bu kadar çok gitmek istiyorum ki???**
nereye gitsem ki???**
peki en iyi şey nedir ki???**
beni en iyi anlatan şey???**
beni en mutlu eden şey???**
ben olduğum birşey..

birilerini görürsen söylesene bob adımı anons ettirsinler sonra da bekleriz ha olmaz mı???**

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder