6.29.2009

dün gece tuhaf bi rüya gördüm..

dün gece kabusumda japonyadaydım..ben değildim ama..bildiğin sıradan bi japondum..ama benmişim aslında..kardeşim falan da 7 yaşlarında japon bir çocukmuş..daha önce hiç görmediğim bi tip..hiçbirimiz ben de dahil şuanki biz değildik..ilginçti..
annem vardı yanımızda..
ve bir de kıtlık vardı..hükümet bizi ve bizim gibi birçok aileyi 3 koltuklu uçakların dizaynına benzer 3 koltuklu geniş otobüslere bindirip yiyecek içecek yardımı için bir yerlere götürüyordu..
o an çok karışık şeyler gördüm..böyle kafam kabusumun içinde bir gitti geldi..hani gerçek hayatta deja-vu olur ya aynen onu kabusumda yaşadım..sonra herşey parladı bi an herşeyi anladım..anneme söyledim..ve dikkat edince doğru olduğunu anladı o da..otobüste ailelerin hepsinde kardeşim gibi küçük çocuklar vardı..meğer hükümet nüfus patlaması ve kıtlık yüzünden toplu katliam yapıcakmış ve çocukları öldürecekmiş falan..sonra otobüsten inme zamanı geldi ben de egeyi (kardeşimi) kaçırmaya çalışıyorum o sırada bir kadın bana bakıyor kuşkulanıyordu beni tartaklamaya geliyorlardı falan..sonra sabahın köründe gün doğmamıştı yatakta kendi sarsıntımla uyandım..
oha..
kabusa bak..
hani rüyalar bilinçaltımızdı..
benim hayatımda japon kavramını içeren tek şey fanusunda 1 haftalık suyuyla yaşamaya çalışan ve alışan (alışmak zorunda kalan) balığım..hani nerde bilinçaltı lan..bir balıktan bu kadar mal çıkmaz herhalde..
hayretbişey ve o kadar etkisindeydim ki sabah bu kabusumun diğer manyakça ama mümkün olasılıkları düşünmeye başladım mesela paralel evren düşüncesine falan bağladım..acaba paralel evrendeki ikizim bir japon olabilir mi..orda neler oluyor kıtlık mı var..öldürdüler mi lan kardeşimi o tarafta..
oha..
sonra bu düşünce beni yıktı acaba paranormal bi olay mı..böyle bişey olcak da bana malûm mu oluyor falan dedim..olabilir küresel ısınma cart curt hepsi başımızda..facebookta dünyanın sonuyla ilgili simülasyon videolar dönüyor falan (alakasız ama)..hatta bi ara japonyada neler dönüyor lan birileri zor durumda benden yardım mı istiyolar ki falan dedim..ama wonderwoman olmadığımı hatırladım daha kendi sorunlarımı çözemiyorum..
ta japonya oha!
unuttuğum çoğu şey gibi bunu burda yazıp unutmaya karar verdim (beynimin bu yönünü seviyorum)..düşünmicem..ama hala neden böyle birşey gördüm ki şimdi düşüncesi bunu yazarken hala var..o şaşkınlık yani..merak biraz..
burdan sonuç da şunu gösterebilirim..daha çok uyursam ve bu manyakça horror serilerini görmeye devam edersem kimya okumayı bırakıp amerikaya sinema okuluna falan giderim ben..
çarpık işleyen bi beynim olduğunu biliyorum ama uyumak istiyorum ben be kızım!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder