6.22.2009

mihenk taşı

mihenk taşını bilir misiniz???**
ben de bilmezdim..eski dönemlerde hani şu dere kenarlarında altın aranılan zamanlarda taş tüccarları tarafından kullanılan bir taşmış..taş tüccarları ellerine geçen veya ellerinden çıkacak tüm değerli taşların gerçek olup olmadığını, bu taşları mihenk taşlarına sürterek anlarlarmış..bir taş ne kadar safsa ve gerçekse mihenk taşında o kadar belli bir iz bırakırmış..



dün gece ilk konserimi verdim..bana "panik yapma gördüğün hiçkimse umrunda olmıycak" demişlerdi..haklılar..hiç birşey görmedim..en azından başlangıçta..oturduğun yerden izlemek çok kolay..farklı..orda olmak..o cesareti gösterip bişeyler yapmak..birşeyler ortaya koymak çok farklı..eşsiz..hissettiğin şeyler çok karışık..ama hiçbir his, iki nakarat arası gözlerimi görmek için açtığımda karşımda bana gururla cesaretle gülümseyen beş kişinin verdiği o güvenden daha güzel değil..en yakın dostlarım beni desteklemeye geldi..çok anlamlı..ve çok sıradan birşey gibi gelebilir..gelsin..ama hissettiğinde, kulağa geldiği kadar basit olmadığını görüyorsun..hele böyle bir zamanda..
herbirine teşekkür etmek yetti mi gerçekten..ne kadar sıkı da olsa sarılmak yetti mi ki..
ben de onlara böyle şeyler hissettirebildim mi acaba..bugüne kadar gerçekten bu yakınlıklarını hakettiysem bunu orda görmek tarifsizdi..

o an farkettim..o an sahnede kendime güvendiğimde neler yapabildiğimin dışında birşeyi daha farkettim..
böyle insanların hayatında olmak..böylesine değer görmek..böylesine sevildiğini bilmek ve sevmek..güvenilmek..cesaretlendirilmek tıpkı bir annenin çocuğuna yürümeyi öğrettiği gibi..böyle dostluklar kurabilmek yıllardır..çok şanslı bir kızım..işte bu..dostluklarım benim elimdeki taşlarım ve her biri benim mihenk taşımda inkar edilmiycek güçte ve sağlamlıkta izler bıraktılar..
hepsini çok seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder