6.13.2009

solitaire féminin

egosunu zavallı bir balıkla tatmin eden ama çoğu zaman o balıktan daha zavallılaşan bir yaratığım ben..sadece dünyadaki en yalnız dişi olmaktan(olabilme düşüncesinden)kaçmak için kocaman fanusa tek dişi bir balık koyup aylarca yalnızlığa mahkum eden benim evet..
sen gittikten sonra "dünyanın en yalnız dişisi" ne ufak bir arkadaş almaya karar verdim..
ufacık olucaktı çünkü senden bir parça gibi minik bişeydi o yüzden büyük birtane almadım..
sonra koyduğumda onu suya balığımın yanına yakıştıramadım..
yemin ederim onu öldürmeyi düşündüm, daha önce yaptığım gibi..çok kolay olucaktı..küçükken yaptığımda işe yaramıştı..çünkü sadece ben yalnızdım o zaman..sonra düşündüm hakkım yok dedim..bir anlık bi sevgi ve içtenlikle almıştım onu, pişman oldum ama artık o küçük kız çocuğu değilim öldürmeyeyim dedim..yapmadım..belki de yapamadım..zaten gerek de kalmadı..kendiliğinden oldu..O, bunu kendisi yaptı..en azından ben öyle olduğuna inanıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder