8.18.2009

tatile giderken..



marilyn monroe..
ne kadar mükemmel olduğunu tartışabilcek olan var mı?*
ya da bir zamanlar dünyayı nasıl savurduğunu,
etkilerinin hala sürdüğünü, defalarca taklit edildiğini inkar edebilcek olan var mı?*
o hala unutulmadı..
ama bu fazla kiloları (aslında dolgun hatları bana kalırsa) yüzünden değil..


tatile giderken birşeyleri farketmek beni mutlu etti açıkçası..

özellikle şu sıralar günümüz giyim sanayisinin bize dayatmaya bayıldığı yandan bakınca gözükmeme modası şuursuzca hepimizin (tammaaaamm çoğumuzun diyelim) ağzına ederken bu eski fotoğraf bana en azından o kadar zavallı olmadığımı hissettirdi..

eskilerin lafı vardır; hatun dediğine işe giderken şaplatıcaksın akşam döndüğünde hala sallanıyor olucak diye, evet ben o nesil erkeklerden istiyorum nerdesiniz şimdi!?*

ha tabi koyverelim gitsin demiyorum..

ama silkelenmek lazım diyorum ya da sadece biraz güvenmek..

ya da güzellik anlayışını bu kadar sınırlı bir sınıfa sokmamak..

ya da güzelliği sadece 36-38 ile sınırlamamak..

bir kızı güzel yapanın, o kızı farklı kılan detaylar olduğuna inanırım ben..

neden bu detay her kız için değişen saç rengi, göz rengi, kişilik özelliği, tarz, yaşam felsefesi gibi bir özellik olan etine dolgunluk olmasın?*
(özellikle yakışıyorsa!?*)


bu noktada yanlış olduğumu söyleyebilcek biri var mı lütfen!?*


ve anlamadığım şey şu..zaten farklı olmak için doğmuşsun neden birbirine benzemeye çalışıyorsun!?*
cevabı verin ya da vermeyin ama son olarak şunu diyebilirim sağlığımıza şükretmek ve daha yararlı şeyleri dertlenmek de güzel birşey biliyor musunuz..mantıklı bir şey..
hatta daha çok bir erdem bu günlerde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder