8.12.2009

uzun bir aradan sonra açılış yapacağım koku pardon konu..

yazı sevmiyorum..yazın otobüse binmektense nefret ediyorum..evimin şehir merkezine otobüsle koca 1 saat sürmesine hele hiç katlanamıyorum..neden insanlarımız banyo denen bir şeyin bilincinde değiller acaba..evet gerçekten toplu taşıma araçlarında dışlanası gelen bir mahluğa dönüşmekten zevk mi alıyorlar ki???**
ben olsam o kokuya bir de gerine gerine en tepedeki demirlere tutunmak için kollarımı kaldırmam kaldıramam da utanırım yahu..
1 saat boyunca eziyetin ne anlamı var..zaten havasız ortam bir de teke gibi kokan bunca insanları çekmek zorunda mıyım ben..ha sözüm yanlış anlaşılmasın otobüse binmekten gocunmuyorum ben ama her otobüse binişimden önce burun deliklerimin altına ve kenarlarına parfüm sıkmaktan gına geldi, bıktım!
isyanım ter kokusunu kamuya açan pis insanlara!
banyo yapın hem de her gün..samimiyim aşınmazsınız korkmayın..
ayıp yahu..

2 yorum:

  1. bu insan formu ayrıca püfüür püfür esen pencerenin üstünden tutunur ki o esans otobüste rüzgarla dağılsın .

    nitekim süperamerika'da kızlar çıplak kondom dağıtıyor , biz de bornozla duş jeli,lif falan dağıtabiliriz(miyiz bilmem)

    YanıtlaSil
  2. hahahaha süper fikir ben varım=D

    YanıtlaSil