9.07.2009

beklentiler..


görmek istediğim beklenti dolu 3 film var..

oldukça sıkı duruyorlar..

birincisi 9 ekimde gösterime gircek olan Zooey'min (haha)

(500)Days Of Summer adlı filmi..

üstelik Matthew Gray Gubler da aynı film içinde şahane şahane şahane ..

ah Zooey..

tatlı Zooey..

tapılası kadın..

ikinci bahsettiğim film tekrar Zooey'nin çok büyük bir olasılıkla Janis Joplin'i canlandırcağı ve Amerika'da 2010da gösterime girmesi beklenen (artık buralara ne zaman gelir hiç bilmem ama bi çaresine bakarız mutlaka) Gospel According To Janis isimli film..

Janis gibi bir müzisyeni Zooey gibi bir şaheserin canlandırması fikir olarak destansı gelse de Zooey gibi kumral,çıtı pıtı,sakin ve sevimli mizaçlı bir hatunu nasıl Janis yapıcaklarını merak ediyorum..

oyunculukta mükemmel iş çıkacağının bilincindeyim ama ilk duyduğumda Kristen Stewart'ın Joan Jett'i canlandırması kadar imkansız geldi bir an için..

ve evet söylemişken zaten üçüncü beklediğim film de The Runaways yani Kristen Stewart'ın Joan Jett'i canlandıracağı film..

Joan Jett & The Blackhearts'a olan sevgimden ve biraz da merakımdan bekliyorum filmi..

biraz didikleyip film sahnelerinden çekilmiş fotoğraflara bakınca, pembe-beyaz marşmelov kıvamındaki 19luk Kristen'i, Joan'a nasıl çevirmişler ufak çaplı bir şaşkınlık geçirdim..

hani bazı şeyler insanın üstüne yapışır kalır ya aynen o kızcağız da sanki hep vampire aşık liseli olarak kalıcak gibi gelmişti..

ama öyle olmayacak gibi..ilginç..

eğer Zooey'e de böyle başarılı bir değişim geçirtirlerse sonuç yeri göğü inleticek cinsten olabilir..

Janis'in biyografisi niteliğindeki film de müthiş patlayabilir diyorum ben..

ama Janis'i izlemeye daha çoooook var gibi gelse de şimdilik bekleyip görüceğiz..

3 yorum:

  1. (500) days of summera dair oldukça hoş yorumlar aldım izleyenlerden

    YanıtlaSil
  2. sen de 9 ekimde sinemaya gidiceklerdensin then=)

    YanıtlaSil