9.14.2009

duymadı galiba..

dün yolun kenarındaydım..yol bomboştu..
trafik lambasına baktım..
boş yola kırmızı yanıyordu..içimden o kadar inanarak seslendim ki..
tanrım eğer gerçekten varsan ve beni dinliyorsan lütfen bana bir işaret yolla, bana var olduğunu göster ve şu lambayı anında yeşil yap dedim..
bekledim..hala kırmızıydı..
lütfeeen dedim..
değişmedi..
duymadı galiba..
ya da daha önemli işleri mi vardı ki, dinliycek daha önemli insanlar???**
ama o çok büyük değil miydi..
herkese yetişmez miydi..
hem o kadar da büyük birşey istememiştim ne bileyim kar yağdır yağmur yağdır falan dememiştim..
yıldırımlar da fırlatmasına gerek yoktu..
ya da deprem olmasını beklememiştim..
aptal bir lambanın değişmesini istemiştim..
değişmedi..
küstü mü acaba bana..
bilmem belki de gözden çıkarmıştır beni..
çünkü evet bazen berbat şeyler yaparım..
ciddiyim..
duymadı galiba..
ya da en azından ben öyle olduğuna inanmak istiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder