9.06.2009

lolita???**



dün tam anlamıyla film festivali yaptım evde..


sid & nancy'den tutup lolitaya kadar 3-5 film izledim..


lolitayı hiç izlememiştim..


orjinal '62 versiyonunu izledim dün siyah-beyaz..


şunu söyleyebilirim..


lolitanın içinde lolitalık hiçbirşey yoktu nerdeyse..

(yani evet itiraf etmek gerekirse tüm film hayal gücümü fişekliycek bir sahne bekledim ama ıı-ıh çıkmadı..)


lolitayla üvey babasının otelde oynadıkları oyun doğruluk-cesaretlik mi yoksa süper iç gıcıklayıcı erotik bir seks oyunu mu belli bile değildi..


lolitanın annesinin hafif meşrepliği, ölümü gibi inanılmaz abartılıydı..


hele film o kadar uzuyordu ki sonu inanılmaz bir oldu bittiye getiriliyordu falan..


sevemedim..


çoook daha doyurucu bir kurgu yapılınabilirmiş sanki..


gerçi nolursa olsun eski klasik bir film..


'97 versiyonunu görmedim gerçi umarım ilk halinden daha tatmin edici olmuştur ki sahne fotoğraflarından belli öyle gibi..onu da yakın bir zamanda izliycem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder