9.24.2009

merak fena birşey

çocukluğumdan beri düşünüyorum hep birşeyler tam sayısını bilememek ne fena değil mi..
sayılamazlardan bahsetmiyorum..
sayılabilip de sayamadıklarımızdan daha doğrusu saymadıklarımızdan bahsediyorum..
mesela şuanda kafamda kaç tel saç var..
bugüne kadar kaç kez kaka yaptım..
acaba angelina jolie ilk biyolojik çocuğuna kaçıncı seksinde hamile kaldı..
şuan gecenin ikisinde 20 katlık ve 108 dairelik apartmanımızda kaç çift birbirini beceriyor..
(apartmandaki yaş ortalamasını göz önüne alırsak acaba beceriyolar mı ki)
evden defoluncaya kadar babama daha kaç gün tahammül edicem..
bugüne kadar kaç tane t-shirt giydim
(ama alışverişte kabinde denediklerimi de saycaz)
alışveriş merkezindeyken gözümü kestirdiğim bir noktaya kaç insan ayak bastı bugüne kadar..
ya da hayatımda toplam kaç kişiyle tanıştım..
bu kaçıncı banyo yapışım..
en çok hangi yemeği yedim..
toplam kaç kere salak dedim..
ilk conversimi aldığımdan beri kaç gün geçti..
şimdi koşsam mesela ve süpersonik bir yaratık olsam dünyayı ne kadar sürede turlarım..
bugüne kadar kaç kez yemek yedim..
kaç kez kustum..
acaba hergün bindiğim bu otobüsle yaptığım tüm kilometreleri toplasak kaç eder..
doğduğumdan beri saçlarımı hiç kestirmeme imkanım olsayı kaç metre saçım olurdu falan..
-çok saykoca dimi..
-hakketen..
-ya ama düşünsene bi ne kadar ki acaba..
-manyak mısın!?*
-yok ama harbi bi düşün..
-...
-gördüün müüü..
-hey allaaaam..
bunun bir de daha farklı verisyonları da var korkunç yani..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder