10.21.2009

nahlet..

lanet olsun 2.5 dakika içinde çözeltiyi tanımlayamayan sıfatıma..
lanet olsun ebüliyoskopi deneyi öncesi sözlümde lise-1 bilgilerime gitmeye çalışırken çocukluğuma inip rezil oluşuma..
lanet olsun karşısında panik atak krizlerimle titreyip hebelediğim asistana..
çok isyanım var benim..


ayrıca önceden beni izleyip de gittikçe abuk sabuk konuştuğumu ayırt eden ve beni izlemeyi kesen yani artık izlemeyen ve izlediği zaman da kendi blogunu okumamı engelleyen yani beni gizli gizli izleyen oluyor sanırım neyse lafım ona..hey ulvi şahıs sana da lanet olsun koçum..
hayır izlemeyi kesmenden çok ben seni okuyamadım ya en çok o oturdu ulan..
hatta sana blogumdan seslenmeyi düşündüm çok çok..
keşke seslenseymişim..


oha..

çok olmak istiyorum ben..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder