11.18.2009

bir blues fest geçti bilkentten..











geçtiğimiz cuma efes pilsen blues festteydim..
blues olur hazal kaçırır mı johnny..

şimdi blues konserlerinin nasıl olduğunu burdan açıklamama gerek yok sanırım şüphesiz hepimiz 18 yaş altı duman konserleri gibi olmadığını biliyoruz..
blues konserleri daha tenha ve şüphesiz daha nezih olur..
dinleyici yoktur olanı da bellidir falan..
gene de nerde ne yapmaya geldiğini şaşıran bi takım aptal insanlar da yok değil..
(evet heryerde var biraz onlardan..)
düğüne gelir gibi giyineni mi istersin,
(makyajlar öyle böyle değil)
mezuniyet balosuna gelir gibi 15627389 cm topuklu giyineni mi istersin,
(hala düşünüyorum ayaktasın kızım 3-5 saat neden!?*),
teşhirciler gibi karpuzunu portakalını ortaya atıp çıkanı mı istersin,
(gerçi tamam çok sağlam hatunlar vardı şimdi kendi hatunluğumdan utandım)
içki serbest diye dibine düşeni mi istersin,
(içkinin serbest olması otelin lobisine, yetmedi otoparkına kusmanı, sıçmanı gerektirmiyor hayvan dokunuyorsa içme!)

ne ararsan vardı ama fortçu yoktu şimdi allahı var..
gerçi bi hatun düştü önüme aman yarappim evlerden ırak!
(herkesin yumuşak el hareketleri veya alkışlarıyla eşlik ettiği sırada neden tekno yapar bir insan!?*)
kaç kere korktum dedim bu salak karı kesin ağzımı burnumu elime verecek herhalde diye..
o elin geçişlerini ciuvv ciuuvv eden rüzgarıyla hala hissediyorum düşündükçe..
zaten kendimi savunmaktan birkaç şarkı kaçırdım diyebilirim..
yer değiştirdiğimde gene önüme geçmesi ayrı bi olaydı zaten tüm gece yürek yarasıydı benim için en sonunda dayanamadım fotoğrafını çektim evet fotoğraflardaki bu kırmızılı hatun o hatun!
fotosunu çektiğimde en son yorgun düşmüştü heralde sarfettiği efor yüzünden yüzü kıpkırmızı olmuş..
ama konserler şarkılar güzeldi tabi..
terry evans'ın salondaki tüm hatunları miyavlatması falan eğlenceliydi..
bulduğum boş bir bira kasasının üstüne çıkıp tüm gece boyunca fıstık gibi fotoğraflar yakalamam da yanıma kar kaldı..
pişman değilim gene olsun gene giderim..

3 yorum:

  1. çok içime oturdu gidemedim diye:/ ertesi gün sınavım vardı :(

    YanıtlaSil
  2. evelki sene john lee hooker geldiğinde de bende aynı şey olmuştu of olm çok sağlam kızlar vardı kaçırdın=D

    YanıtlaSil
  3. That looked like so much fun! i love it! :)

    xoxo

    natalieoffduty.blogspot.com

    YanıtlaSil