11.13.2009

çirkef ikinci öğretimler

of of aslan şeklindeki kalemkutumu kaybettim..aslında o aslan şeklindeki kalemkutum değil "hünkâr"..
sınavda sıramın altına düşmüştü eğğilip alamadım o an sonra da çıktım sınavdan şapşal şapşal ve hükâr artık yok!
bizden sonra derse giren ikinci öğretimler var kayıp odasına da bişey gitmediğine göre onlar almış çünkü bana getiren bi arkadaşım da olmadı..
pff olm var ya kesin ikinci öğretimler var bu işin içinde ya..
kızlar tuvaletinde kapıların arkasına ilan asmayı falan düşünüyorum kim götürdüyse getirsin diye çünkü üstüne kokum sinmişti onun ve içinde milyonluk kalemler uçlar silgiler vardı..
bir daha bulamam hünkârımdan bi tane daha olm hakketen abdestim mi tutmuyor da böyle şeyler geliyor başıma lan!
gidip sildircem dövmemi haa!!
en sonunda o olcak yani..
neyse ama güzel şeyler de olmuyor değil mesela bugün pakizeme kavuştum(objektifim biricik slr makinam) yeni bi pakize alcak param olmadığından 50 milyon tamir parasıyla kurtarmak tamir eden ali amcanın boynuna atlayıp, kemiklerini kırarcasına sarılmama sebep oldu..etraftaki hiç kimsenin buna anlam verememiş olması da umrumda değil..
ali amca helal olsun sana ilk başta "ölü gibi bu" dediğinde dünyalarım yıkılmıştı ama yarın bambaşka gün olucak pakizemle tekrar hayattan kareler yakalıycam..
ayrıca kişisel eşyalarımı seviyorum ben herbirinin üstünde kokum var..
hepsi benim..bir daha dikkat etmezsem de böyle işler açarsam başıma şimdiden diyorum aha "O" böyle olayım..
yarın bilkentte blues fest var pakizem..terry evans fonunda flaşlarınla öp beni..
seni seviyorum..

5 yorum:

  1. bu blues fest i zaten reklam panoları soktukça gözüme ağlayasım geliyo!

    1ay önce Dosttan 2 bilet almıştık.Arkadaşın sınavına denk geldi,benim tiyatroda bulunmam gerekiyodu.Derken biletleri kuzene sattım içim acıyarak.
    Sonra bi arkadaşımı tiyatroya çağırdım bana:BLUESDA GÖREVLİYİM dedi!

    Ve bugün kuzen ben ve kuzenin sevgilisi hastayız.Gidemedi onlar da yandı biletler.
    Neyse bunların yeri bura mı ya ben kendi bloguma yazayım.

    YanıtlaSil
  2. hehehehe yok yok kendi blogun gibi rahat ol=D
    geçmiş olsun benzeri bi olay evelki sene john lee hooker geldiğinde benim başıma geldi nasıldır bilirim ço güzeldi ama üzülme ben tüm foto ve video tedariğini yapıcam yaşatıcam hepiciğiimiizze tekrar bu geceyi=D

    YanıtlaSil
  3. misafirperverliğinize teşekkürler:d

    bekliyoruz ilgiyle,

    YanıtlaSil
  4. haaa yok ama facebookla karıştırdım pardon buraya yükleyemem tabi

    YanıtlaSil
  5. ya
    ya ben
    ya biz..
    bizim gibiler..
    Facebook kullanmayanlar!
    ahh..

    YanıtlaSil