11.09.2009

daha da burger'a gelmem nokta

ıı-ıh!
mahvoldum..
midem burulup duruyor içim dışıma çıktı..
galiba zehirlenme tehlikesi falan geçiriyorum hey allahım çekiyorum galiba aksilikleri..
yetmezmiş gibi insanın a. gibi bi arkadaşı olunca duydukların çektiğin bulantıların üzerine tuz biber oluyor..
şahsen biraz evel telefonda yardım için aradığım a.'dan "dövmedendir olm abdestin tutmuyo senin ondan böyle çekiyosun belayı öhahamaöaöhahahaha" şeklindeki hede hödelere maruz kaldım..
hayatımdaki bütün bulantıları tek bi seferde yaşıyormuşum gibi hissediyorum..
kısacası daha da burger'a gelmem..
(yok sana burgerking)
ayrıca tam foto çekmelik zamanda ortada b.k gibi kalmam da çok şukela oldu..
makinamı istiyorum ben bebeğimi istiyorum..
bebeğim seni özlüyorum..
şak şak şak şak şak seslerini özlüyorum..
flaşlarınla yüzümü sevişini özlüyorum..
yaz kış demeden çöken omuzlarıma bakmadan şikayet bile etmeden seni taşıyışımı özlüyorum..
artıksırf ağırlık olsun diye makyaj çantası taşımaya başladım ben açılıp kapanan rujları değil..
objektifimi istiyorum..
geri dön lan..
sadece aşık bi genç kızın yakarışları değil bunlar..
evlat acısı gibi koydu hala o düşüşün gözlerimin önünde..
lanet olsun bu ellere sana bakamadılar..
(aaaaaaaahhh sarıl bana johnny ağlıycam bu gece)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder