11.12.2009

efendim güldüm, açıklıyorum..


oha olm sınır tanımıyolar lan resmen haha..

ama ben çözdüm açıklık getiricem..

1)kimsin sen!?*

(aslında burda iki ihtimal var..Ya soyadından utanan çekinen vs bi arkadaşla karşı karşıyayız yani soyadı kakagül gibi bişey de olabilir ya da ikincisi ben gizemli bi herifim izlenimi yaratmak istiyoruz..tabi ikisi de durumu daha iyi yapmıyor..)


2)bana ne kardeşim!?*

(bigün gelirsin pul koleksiyonumu gösteririm yavrrrru semtim de güzel bebek para desen bende gani gani hani..mi !?*)


3)hayran olurken gördüm seni..(fanlık bahane, foton şahane)


4)lisede "türkçe örtmeniiin" kimdi olm senin(yani görüşelim diyor burdan arkadaşın ne kadar çaresiz olduğunu açıkça görebiliyoruz)


5)ulan hep feysbuk yüzünden, yuva yıkarsın lan feysbuk..


6)bekle sen daha bebişim..
öpüyorum seni buralardan şuralardan oralardan..

2 yorum:

  1. Atatürk'e hayran olsa evimin balkonu Anıtkabir'e bakıyodu mu diyecektin la!
    derim ben bu çocuğa tadına tuzuna göre gül gül kopar bi de bu lafıma:)

    Bu altını çizerek deşifre etme olmamış flash haber usulü bi yuvarlak içine alma daha tatlı otururdu bence:)

    Songünlerde izleyicisi oldum blogunun bu da ilk yorumum.Bloggera yeni yeni giriyorum,sen nerelerde takılıyorsun?:D:)

    YanıtlaSil
  2. şimdi öncelikle mesajın başlığının tunalı olmasına da değinmeliydim aslında hahahahasjd yuvarlak içine almayı düşündüm ama o kadar çok çizilcek şey olunca sanki kümeler öğrendiğimiz günlere ger dönermişiz gibi bi hava esceğini tahmin ettim o yüzden caydım=D

    ve yarın bilkentteyim bilkente hayran olduğum bi yerden msj aldım ama bunun gbii seviyesiz değildi tabi blues feste gidicem nokta=D

    YanıtlaSil