11.22.2009

ehehe retreat retreat..

bi olay var bayılıyorum..
mesela böyle çok abudik gubidik şeylerden yazıyorum, bildiğin havadan sudan falan herkes okuyor sular seller gibi yorum getiriyor derken sonra bir günüm çok mutsuz, ertesi günüm çok sinirli falan geçiyor ve haliyle yazdığıma da yansıyor..bi anda "öehehe bugün otobüste bi grup emo gördüm kafalarını cama dayayıp çıkan yağ iziyle adlarını yazıyorlardı öeeeheh" modundan çıkıyor herkes..
böyle yorumlar kesiliyor falan..
en güzel, en doğru ve belki de en içten yazılanlar onlar ama kimse dokunmuyor böyle sanki hiç yazılmamış gibi..
ya da konuştuğun zaman da olur bu bişey dersin o an herkes duvara bağlar..
(dengesiz mi, ne diyorsun!?)
ehehee önemli değil tabi..
gerçi bu tıpkı facebooktan bi arkadaşın bana "sana şaşıyorum bazen çok ciddisin, bazen ultra tiki misin nesin,bazen de özgür, eğlenceli biri var..festival gibisin ama bazen ne diyceğimi bilemiyorum,çekiniyorum.." yorumunu getirmesine benziyor..
hani bi anda değişkensin şuan ağlıyorsan yarım saat sonra güler misin..
nörotik misin nesin..
ve bunun gibi..
ama en çok ultra tiki kısmına takıldım..
beni benden aldı ahahaha..
şimdi açıklayım..
aslında dengesiz falan değilim..
belki biraz bazen her kızın olduğu kadar..
(hormonal hormonal)
eheheh doğruyu söyleyemk gerekirse bütün bunlar bridet jones'un günlüğüne dönen saçma sapan hayatım yüzünden johnny..
bi insan benim kadar cenabet,benim kadar şanssız, benim kadar kısmetsiz, benim kadar ters, benim kadar belayı çeken vs. olmayı becerebilirse alnından tutup öpmek ve neden festival gibi yaşadığını sorgulamamak gerek..
o gün içinde olan bi sebebi mutlaka vardır..
hey utku güldürdün beni resmen dostum..

1 yorum:

  1. Ama bence güzel bişedir yav öyle hani festival gibiymişsin ya öyle oluşun(ben henüz evet öylesin diyecek kadar tanımıyorum da)
    hem belki çoğu kişinin bu zamanlar içi bi festivaldir de dışa vuracak kadar blogcu ruhu yoktur,
    +cama saçının yağının bıraktığı iz üzerine yazı yazan emo tabii ki burada yerini almalıdır o candır,ruh gibi bi suratla otobüsle biyere giderken bizi güldüren tüm gün herkese anlatacak bişey bulmamızı sağlayan malzemedir!

    Neyse yok bence böyle iyidir yaz sen okur da okuyup yorum yazar.

    YanıtlaSil