11.21.2009

kadın programına seyirci olmak gibi birşeydi

bugün sürücü kursum başladı sabahın 9'nda kargalar b.kunu yemeden gidip asıl b.ku ben yedim..
hayatımda bu kadar zoraki gittiğim yer çok ender olur..
birisi beni istemediğim şeyleri yapmaya zorladığı zaman ne o işten hayır geliyor zaten ben de boğuluyormuşum gibi hissediyorum..agresifleşiyorum..sonra da sabah ki gibi kavga çıkıyor..
sanki her günüm aynı olmak zorunda benim..
gene ben suçluyum..
korkunç bir yer zaten çok az yerde bu kadar eğreti durduğumu biliyorum..
çoğu ilkokul terk(ne okumuş ki neyi terketmiş arkadaşlar), kadın programından fırlama bıyıklı tesettürlülerle derse giriyorum..
deli olucam gerçekten fenalık geçiricem..
ilk yardım dersinde nerdeyse tıbbi hiç bi b.k anlatmayıp sadece alkol haram günah diyen kadını mı dinlersin..
ders arasında benim ev mezarlığın orda geceleri sesler geliyor diyeni mi istersin..
dersin ortasında kadın sürücü b.ktur diyen hurdacıyı mı istersin..
önümde oturup tüm slaytı kapatan tesettürlüyü mü istersin..
çocuğunu evde bırakamayıp yanında getiren derste oyun hamuru oynatan kadını mı istersin..
ne ararsan var ve annem beni para verdim ben hede hödesi yaparak bu b.ka hala gitmeye zorluyor!
gel de sinir olma..
3 tane sınav geçirdiğim her gün 2şer saatlik uykuyla uyuduğum tüm haftadan sonra haftasonu uykumu bu aptal yere gitmek için bölmek de benim işime gelmiyor bıktım!
halsizim ateşim var ve evden çıkmak istemiyorum..
yaparım diyorum dinletemiyorum..
bunda birşey yok!
ilk kez alan ben değilim s.çtığımın ehliyetini!
okurum geçerim diyorum geçemezsem gel ağzıma sıç!
anlamıyorsun..
o ehliyeti g.te sokmak için almıyorum ben..
bu gidişle amacından sapıcam ama..
lanet olsun böyle işe..
rahat bırakın beni ya!

7 yorum:

  1. senin yaşadıklarını yaşayan bi arkadaşım var.Logar kapaklarını çalan insanlar var bunu biliyordum ama ilk kez sürücü kursunda böyle birini gördüm dedi arkadaşım:)

    Sende de hurdacı falan.Ben sana hem B hem A2 ehliyet sahibi ve 10yaşından beri otomobil,1.5 yıldır da motosiklet kullanan biri olarak(ne hava yaptım ama!) sana o derslere gitmemeni sadece motoru kitaptan 2 kere trafiği de 1 kere okumanı tavsiye ederim.Bir de son sınavın sorularını çöz ve git gir direkt geçersin yani.
    +ben hiç birini yapmadan girdim de konuyla ilgili bilgim vardı ondan yani ama hiç bişe bilmeyen insan bile bunları yaparsa geçer tabi senin kurstaki tipler hariç:)

    YanıtlaSil
  2. ah ne güzel konuştun evlat..
    ben de bunu anneme anlatmaya çalışıyorum gel gör ki o ben çalışmıycam bari derslere gireyim sınav parası vermeyelim bi daha kalmayım diye zorla gönderiyor beni..
    dün kursa diye çıktım arkadaşıma gittim sabah pazar kahvaltısı yaptık kız kıza brunch oldu o biraz ama sonra oturduk çay kahve sigara dedikoduya bağladık gitmedim..
    zorla gönderiyorlar ya..
    bu arada farkettim bastığın havayı gözümden kaçmadı değil=D
    bu arada hazır demişken motorsiklete hiç binmedim merak ediyorum nasıl bişey..
    binebilir miyim bilmiyorum sanki ayakta işemek gibi hiç yapamıycağım bişey gibi geliyor tuhaf..
    nasıl bi his ki onu sürmek falan

    YanıtlaSil
  3. İyi sen de sık sık kursu asarsın o şekil:)annen huzurla evde senin kurstan dönmeni bekler,bi de haftasonu yaa bi de pazar sabah ne saçma bari haftaiçi akşam falan olsa neyse de.

    Ayakta işemek gibi değil yav hem ayakta işeyen hem motosiklet kullanan birisi olarak böyle diyebilirim.Bi kere Ankara'da 2 ay hariç bayaa bi soğuk bişe!O ayrı konu da,ayakta işerken poponun ordan bi kaslar kasılıp itiyo gibi sanki bunda da bacağın iç tarafındaki kaslarınla kullanıyosun hani direksiyonu kendi kendine dönemeyeceği kadar hafifçe tutuyosun daha sonra nereye döneceksen oraya boynunu da çevirerek bakıyosun bacaklarının iç kısmındaki kasları da orta sıkılıkta tutarak motorun bacak arandan kaçıp gitmemesini sağlıyosun.

    Özetle:Boynunu kasmayıp döneceğin gideceğin istikametlere hep bakman,hep trafikte 2-3 araç ileri bakmak gerekiyo
    Çok dikkatli olmak gerekiyo
    Hızı sevmek gerekiyo yavaş giderken denge sorunu yaşanabilir
    Bunları ben sana mail atsaydım yaa böyle de yorum wöh yani.
    Not:Motosikleti Hondanın fabrikasında öğrenmiştim gebzede kursta,orda 2 kadın vardı hiç motora binmemiş olan 2 günlük eğitimin ardından yokuşta kalkmak hariç herşeyi yapabildilerç
    Ancak genel bi kadın sorunu olsa gerek yokuşta kalkamamak:D motorda geri kaçırıp stop ettirince düşüyolardı yana gayet izlencesi keyifli bişeydi:d

    YanıtlaSil
  4. kendi motorumla öğretmem:D ama bi motor bulabilirsen evet öğretirim;

    YanıtlaSil
  5. hahaha nerden bulabilirz ben bilmiyorum

    YanıtlaSil