11.04.2009

kimdir bu "en yakın arkadaş"

kimdir bu "en yakın", "pek yakın", "çok yakın", hatta caaaaandır caaaaan dediğimiz arkadaş!?*
artık tak etti bunu bi ele alıcam..
aslında çok yaşadım ama hep aynı şeyleri yaşayınca insan kendini çok tecrübe etmiş saymıyor bilesin..
herkes inatla aynı şeyden şikayet ederken göz göre göre bu tavırlar neden..
kıssadan hisse o "en yakın arkadaş"ı bulma umutsuzluğum, imkansız aşkımı bulma konusundaki umutsuzluğumu bile 3le toplamış 5le çarpmışken, yok öyle birşey yalan dolan derken yaptığım araştırma sonunuçları da bunu tasdiklercesine hede höde hede hede
(bitmedi bu cümle, bitmez)
(ama yalan değil bak google'da arat çıkmıyo)
(oha.)
evet doğru..
en yakın arkadaşım pek olmadı benim o yüzden tam olarak tanımlayamam..
(sözüm meclisten dışarı)
ama bugüne kadar rastladığım "en yakın arkadaş" potansiyeline sahip insanoğlu(larının)nun genel anatomisini aşağıdaki gibi açıklayabilir ve biraz olsun bişeylere ışık tutabilirim..
eğer,
bugüne dek sabahları çayını alırken yalnızsan, dersin nerde olduğunu sormak için bile ulaşamıyorsan, sınıfa gidince yanında boş bir yer bulamıyorsan, alt tarafı 1 saatlik öğle arasında o tek başına ders çalışmayı yeğliyorsa ve sen hala yalnızsan, hiç biri olmadı çıkışta yarım saatini bile ayır(a)mıyorsa, sınıfta nerde oturduğunu sorup yanına geçmektense arkana oturuyorsa
(hala düşünmekteyim neden??*)
ve sen tanımadığın insanlarla ders dinliyorsan
(bak haftasonlarını katmadım bile dikkat ettiysen),
aldığın doğum günü hediyesini takmaktansa sınıftan öylesine birinin verdiği k.çı kırık şalı boynundan çıkarmıyorsa ve tüm bunlar yüzünden okula giderken kafanda soru işaretleri oluşmaya başlamışsa, kendinde bir sorun arıyorsan bence
"en yakın arkadaş"ın olmak zorunda değil..
(bu noktada kaç)
herhangi birisi için demiyorum..
"en yakın arkadaş" kavramına sahip olup olmamaktan bahsediyorum..
öylece kırılıyorsun..
(arkana bile bakmadan kaç)
beklentilerimizi törpülemek, ezmek hatta dövmek ve içimize gömmek,gömmeyi öğrenmek, gariplerimize, öğrenmeyenlere öğretmek gerek en tez vakitinden..
(bkz: ben nerde yanlış yaptım??*)
(sorun sen değilsin benim)
(benimle oynamıyorlar anne)
itiraf ettim işte..
işte bu yüzden annem bana 20 yaşımdan sonra kedi aldı..
(ancak şimdi bitti)
-mutlu son??*-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder