11.23.2009

nato kafa nato mermer

gel de deli olma..
2 haftadır izmir'e kaçış planları yapıyorum..
ananem beni bekliyor..ben bu aptal ankarada tıkılıyım..
baba şen izin vermiyor ya..
sebebi de "daha yeni gelmişmişmişiziz!"
olcak iş değil..
hayatım boyunca hiç bir izmir fırsatını kaçırmadım ben sindiremiyorum..
memleketim benim, ananem benim..
özledim suyunu taşını insanını..
tülişimin de keyfi kaçtı bi heves bebeği geliyor diye seviniyordu..
görürsün baba şen..ben kaçmaz mıyım izmirime hele bi dur sınav aralarım gelsin..
gıcık ya..
tuttu mu damarın tam tutuyor..
bu ara benden yana gözüküyorlar dimi sana hiç bi işim rast gitmiyor resmen..

9 yorum:

  1. kötü olmuş.Ben de k.dumun 2 tane 20lik dişi alıncak diye istanbula gidemiyorum,ha bi de bayram ya fırsat bu fırsat evde ders çalışıp sınavlar toparlanmalı tabi!

    YanıtlaSil
  2. yahu bırak orda da çalışırdım ben of of izmirimin kokusunu özledim

    YanıtlaSil
  3. o değil de motoru nerden bulucaz

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. + ben şimdi mail attım sana ama ulaştırılamadı falan gibi technical bi problem ile ilgili yazı geldi bana cevap olarak.Niyedir k.Bu hotmailden olsa gerek,msn kullanamıyorum internetim habire kopuyo TCELL 3G de kendisi! son 4 yorumu silebilirsin.

    YanıtlaSil