11.26.2009

resmin ayrıntılı hali için, resme tıklayınız..


aslında "ayıp ulan" başlığıyla açmak lazımdı bu yazıyı..

iki gündür midemi bulandıran bi olay yaşıyorum..

üzerine "basmadan" geçemiycem..

çok ifşa etmiş olucam belki ama dayanamadım artık hakketti hatta az bile..



şimdi bizim okulda bir eleman var..
2 sene evel çok gereksiz bi tesadüfle tanıştık..
ve cidden "yüzeysel" bir samimiyet dışında birşeyimiz yok..
işte zaten bu yüzden şaşırıyorum bi yandan da benimle ne alakası olabilir, düşünüyorum..


bu arkadaşın sorunu ne tam olarak bilmemekle beraber, sorununun çözümünde ben hangi halkayım da bana sarıyor onu da anlamış değilim..

elemanla yukardaki diyaloğa benzer milyon tane konuşma geçti aramızda..
hatta yukarıdaki diyalog geçen onca lafın arasında en hafif, en masum, en edeplisi..
çok uzun zamandır engeli basmış olduğum için artık açayım anlamıştır herhalde düzelmiştir bi umut falan diye düşündüm ama baktım gene aynı terane devam ediyor bu akşam itibariyle tekrar engeli basmış ve silmiş bulunmaktayım..

arkadaşın sorunu görüldüğü gibi "kızsızlık"..
ne zaman okulda karşılaşsak "hazal bana karı bul, hazal bana karı bul, hazal karı bul.....bul..bul..bul.."moduna girmesi
fena halde sinirlerimi zıplatıyor..
(neden ben!?*)
kantinde bir masada tesadüfen yanımıza gelip oturan bi kızı bulup ona ayarlamam için beynimi matkaplaması da gıcık ediyor..
tersleyince de gitmiyor..
yapışıp kalıyor üstüne kabus gibi..
geçen alenen yüzüne "okulun bir genelev, benim de onu işleten bi mama olmadığımı" söylememe rağmen hala tanımadığım bi kızı bulup ona ayarlamam için ultimatom veriyor arkadaş..
ne am-salak herifsin!?*
ulan sen kimsin de ben sana kız yapıyorum!?*

evet okuduğum bölümün %80i kız ve ben çoğunu tanıyorum ama bu kadar uçkuru-gevşekliğe gerek yok..
ne biçim bi yaratıksın sen be adam!
senin kıza değil mideye ihtiyacı var..
okula her gittiğimde böyle birine sürekli uçkurunu mu hatırlatıyorum nedir midem kaldırmıyor be..
nefret ettim gerçekten..
hiç hoş değil, küçük düşürücü hatta ve ben çekiyor muyum nedir anlamadım..
hayır söyledikleri de o kadar bayağı ki güler misin, ağlar mısın, yoksa çakar mısın iki tane şaşırıyor insan..
ayrıca arkadaşa bu kadar gecenin 2lerinde arayıp, yok yetmedi msnde de yakalayıp adileşmesi için gereken samimiyeti verdiğimi de hatırlamıyorum..
bu nasıl bir midesizliktir..
ne biçim insansın sen..
insan mısın olm sen hatta..


ulan "bu olmazsa kimi ayarlarsın bana" diyen ağzına s.çsınlar senin..
bi gün baltayı taşa çarp da bi temiz dövsünler senide ben de kurtulayım be adam!

okuyorsan da al gör söyledim yetmedi yazıyorum seni görünce kusasım geliyor bağırsaklarıma kadar sen etik bi tehdit unsurusun olm!
senin gibi zarar ziyan yaratıklara toplumda kanayan yara diyorlar biliyor musun!
koskoca okulda da bi tipini s.ktikleri alper denen maymunla sen varsın buna örnek babür!
bi defol git..

4 yorum:

  1. wöhöhöyyyt süper lan bu adamm:)

    ama güzel malzeme buldum kendime ilk fırsatta hazaal şu kızı tanıyomusun bana ayarlasana la falan yapacam:D

    YanıtlaSil
  2. valla çeker giderim en nefret ettiğim şey

    YanıtlaSil
  3. farkettim yav yapmayacağım bişey zaten,bunu sonundaki :d ile belli etmeye çalışmıştım,

    YanıtlaSil
  4. bence de=)
    şakası bile iğrenç oldukça=)

    YanıtlaSil