11.25.2009

wii oyun konsolu kumandasıyla arkadaşını döven insan benim

ama tenis oynamaya çalışıyordum napayım
(olabilir o kişi hala benim)..
neyse bu kazadan sonra hem 70 milyonluk kumandayı daha fazla riske atmamak hem de arkadaşımı sakatlamamak için bowling oynamaya başlayan ve ard arda strikelar yapan da benim..
dolayısıyla arkadaşını dövmesi yetmezmiş gibi orta yerinden çatlatan da benim..
bugün çok güzel kabak oturtma yaptım(o da benim)..
bir de haftalardır hamile kadınlar gibi herşeye aşeren, dünyayı yiyen ve iki gündür midesi bozuk gezen de benim..
ayrıca deri kokusunu çok sevdiğim için metroda yürüyen merdivenlerde öndeki kadının suratımın hizasındaki çantasını koklayan da benim..
öyle işte..

1 yorum:

  1. Dün geceden beri gelen kutuna gelmiş olan bir maili cevaplamayarak süreci yavaşlatan da sensin!!:)

    YanıtlaSil