12.31.2009

çok da umrumda değil ama

yeni yıl herkese kutlu olsun..

12.30.2009

öyle bişey..




hayatımın kadını zooey geçen aylarda death cab for cutie'nin solisti ben gibbard'la evlendi..


umarım çok mutlu olurlar..


grammy ödüllerinde çekilen bu fotolarına bakınca direk imrendim..


ben gibbard zooey'e resmen kör bir adamın güneşe baktığı gibi bakıyor..


böyle bişey yaşamayı kim istemez ki..


mutlu olsunlar ya..

12.29.2009

impossible is nothing sahiden..

bizimkiler dün alışverişte ben söylemeden yediğim mısır gevreğinden almışlar..
eskiden söylediğim halde iplenmezdim..
ya da unuturlardı falan(en azından ben öyle olduğuna inanmak istiyorum)
neyse geçen ilk defa mısır gevreğimin bitmek üzere olduğunu haber vermedim ama bi baktım ki iki paket almışlar (İKİ PAKET OOOLLMM!!) hem de doğru marka..
dedim içimden vaaaay artık aileye kabul edildim iyice benimsendim..
gözlerim yaşardı..
hani derler ya ölcek miyim nedir ya da dünya tersine mi dönüyor artık bilemiycem..

12.28.2009

arthur boitel öpüyorum seni şap şup

sevgili blog bugün birine evlenme teklif ettim ama g.tümde patladı o kabul etmedi ..
vatandaşlık için kağıt üzerinde imzalaşıcaktık halbuki..
onun hiç bişeyine ihtiyacım yok ki..
alt tarafı bi imza istedim o da bana gülerek sen delisin dedi sonra da ekledi nooo waaay dedi bana..
bu önyargısı karşısında neden rus kızlarının dünya üzerinde çok tutulduğunu biliyor musun frenç guy diye sordum ben de ona..
rusçanın çok zor olduğunu ve böylelikle hiç bir erkeğin kızla iletişim kurmak zorunda kalmadan akşam sadece yatakta koklaşarak anlaştıkları ve sonsuza kadar mutlu yaşadıkları gerçeğini bilemedi tabi..
aynı şey bizim için de geçerli olabilirdi ne o türkçe ne ben fransızca biliyorum çünkü..
ikisi de bilmeyen için öğrenmesi en bela dillerden biri..
o yüzden s.ktir edip akşam yatakta buluşabilirdik halbuki..
ama ben ona söyledim sevgili blog ben söylediiim umarım düşünür bu gece..
gerçi baya güldü bu dediğime..
neyse ki bu durum arkadaşlığımızı baltalamadı..
benim hala umudum var sevgili blog..
olmazsa paris hiltona yazdığım yardım mektubunu hala bekletiyorum olmadı önümüzdeki sene postalıycam..
ya o değil de ikimizin de burun genleri mükemmeldi birleşseler dünya üzerindeki en destansı burun ortaya çıkabilirdi yazık oldu..
ama ben sopayı sallamaya devam edicem sevgili blog sopayı sallamaya devam edicem..
edicem..
edicem..

12.27.2009

ortam kötü, kolla g.tü(pulling leg)

sevgili blog,
bugün çinçinli bi çocuk bana pandik attı..
ne piç,ne pezevenk çocuklar var bu dünyada!
-çocuklardan bloglara mektuplar..sf 34..

hahahsdsd

kafama esti yarın ankamall'un yeni yüzü olmak için başvurmaya gidiyorum hadi hayırlısı..
dua edin lan ahahahaha..
(meşhur oluyorum vol.3)

12.26.2009

olm..

bugün ehliyet sınavına girdiğim sıramın üstünde aynen şöyle yazıyordu: ben sana yürümeyi öğrettim sen de ilk adımda beni terkettin..
nasıl böyle şeyler yazıyorlar ki oraya buraya hem güldüm hem iğrendim..
nasıl bi duygu yoğunluğu nasıl bi sevgi bu anlamıyorum olm..
it gibi sevdiğim adam için tuttuğum koca kalın defterin onca sayfasında bile böle bişey yazamadım ben lan..
ilginç valla..
bigün ayakta işeyebilirsem ben de böyle şeyler yazabilir ve hatta iyi bir çocuk olursam ehliyet sınavından da geçebilirim belki..
ahahasjdf..

12.23.2009

sanırım beynim yandı

hayatımın tüm sınavlarına bu hafta giriyor gibiyim..
ardarda uykusuz geceler ve sınavlar artık kaktüse sarılıp batan dikenlerini ayıklayıp tekrar sarılmak gibi bi tat veriyor yeter yani..

12.21.2009

..

bazı sabahlar aynaya baktğımda gözlerimi yeşil görmüyorum..

12.20.2009

oof olm lan..

kelly clarkson gibi zayıflamak istiyorum lan..
moralim çok bozuk 2 hafta bob marley dinlesem eski neşeme kavuşamam olm..

12.19.2009

10000$

bu işte şimdilik yalnızım..
eğer kendi başıma denkleştiremezsem paris hiltona mektup yazmayı düşünüyorum..
belki o aşkın ne olduğunu biliyordur yardımcı olur..

neyse ki geçti

insanın kafasında 6 aylık bebek pipisi büyüklüğünde bi kitle olduğunu duyması çok sinir bozucuydu..
ilaçlarım işe yaradı sanırım ultrasona girmiycem..
günün şarkısı da "yet to win" olsun!

12.18.2009

ehehe


çok iyi lan..

12.17.2009

cheap

babamı satın alabiliyorum..
marketten süt almak kadar kolay..
ucuz..
o, kafasındaki araba çarpmış bisiklet tekerlerine benzeyen çarpık doğrularını başkalarına empoze etmeye çalışırken ben, eğer yeterince sabırlı olursam onu satın alıyorum..
sabun köpüğü kadar bile olmayan sevgisi ve hoşgörüsünü satın alıyorum..
sadece başımın çaresine bakabilmem bile onu satın almama yetiyor..
onunsa kör eden kibri suçluluk duygusunu yok ediyor..
satarken karşılığında hiç para almadığın, aslında hiç giymiyceğin bişeyi almaya benziyor..
tam olarak ne zaman satıyorum onu bilmiyorum ama satın alabiliyorum..
bugün babamı satın aldım..
ihtiyacım olduğundan değil..
iğrenç bir adamsın..

12.15.2009

obsesif gelebilir

kafaya koydum..
kalamam buralarda..
boğuluyorum gitmem lazım..
gidicemişte o kadar..
buralara hiç birşekilde bağlancak birşeyim olmaması mükemmel..
kuş kadar hafif hissediyor insan..

12.14.2009

12.11.2009

and theeee..

song of the day..

smog - rock bottom riser..

..

kendimi akşam yemeğinden sonra dışarıda unutulmuş yoğurt gibi hissediyorum..

12.10.2009

10 aralık 2009

bazen işler hiç istemediğiniz gibi yürür..

herşeyin başı sağlıkmış gerçekten, başına gelmeyince anlamıyor insan..

12.09.2009

günün şarkısı eddie vedder - long nights

bu kadar erken ölmek istemiyorum..
bana benzeyen bir kız çocuğu doğurmadan ölmek istemiyorum..
yurtdışına çıkmadan ölmek istemiyorum..
duvarlarını boyayabildiğim bir evim olmadan ölmek istemiyorum..
paraşütle atlama yapmadan ölmek istemiyorum..
sevdiğim şarkıları stüdyoda kaydetmeden ölmek istemiyorum..
mızıka çalmayı öğrenmeden ölmek istemiyorum..
böyle yapayalnızken ölmek istemiyorum..
bugüne kadar yapabildiğim şeylerle şuan öylece gitmek istemiyorum..



dün gece hiç uyuyamadım..
başım sanki boynumu kırıp yere düşücek de yuvarlanıp gidicek gibi geliyor..
kabus üstüne kabus gördüm diyebilirim ve şuan kafam inanılmaz ağır..




istemiyorum..
ve o yüzden bugünden itibaren sigarayı bırakıyorum..

12.05.2009

ahahahaha adamım thurston!


"..siz onu bunu geçin de yıldız tilbe solda otursa, müzik piyasası sağdan döner.."


-thurston moore

(imparatorun anıları sayfa 21)..




sonic youth'u çok severdim, içlerinde thurston'u en çok severdim artık hastasıyım!


hiihiihihihihiaihaihiaiahihaihahahahah çok güldüm çok..


adamımsın moore!

12.04.2009

ve hala balık ekmek yiyelim miii diyordum..

midemi bozdum olcağı buydu tabi normal..
iğrenç!
dişlerim ağzıma gelen mide asitlerinden eriyip gidicekler..
durmadan kusucakmış gibi oluyorum..
üstümde bi anormallik var..
son iki haftadır damızlık hayvan gibi yiyorum ayıptır söylemesi..
geçen kır pidesi+yemekhane yemeği+kantinde patates kızartması yedik kankamla..
(ki kankam erkektir onun hayvan gibi yemesi bana göre bi nebze daha normal)
o tıkandı ben hala balık ekmek yemeye gidelim miiiiii diyordum..
oha.
utanıyor muyum evet.
engel olmaya çalıştım kendime ama ellerim titriyor, başım dönüyor, gözlerim kararıyor falan..
imkanı yok tutamıyorum..
ama abi cidden bi tuhaflık var arada ateşim falan çıkıyor(öyle grip gibi değil de)
vücudum şiş falan..
tüm hormonal düzenim alt üst oldu be!

üstüne üstlük kuscakmış gibi hissediyorum kendimi durmadan ha şimdi inaaaağnmığğoorummmmm hamilesiiiiiiiiiğğğğğnnn esprisini yapanlar çıkar ya da kafasından geçirenler çıkar bu yazdıklarımı görenlerden onları kocaman kocaman öpüyorum burdan ..
açtırmayın lütfen ağzımı..

tam sınav furyası öncesi hiç iyi olmadı bu..
sıkıntı bastı olm..
bi çare bulmam lazım..
oha.
aşeriyorum resmen.
oha.

12.01.2009

güzel film,şirin grup..

-severim sevmesine insanı ama daha çok severim doğayı..
lord byron..
güzel bir şiirle başlayan ve mükemmel manzaralarla, ustaca işlenmiş, inanılmaz bir tat bırakarak sona eren gerçek bir hayat hikayesi..
(oha..boktan bi cümle oldu yani beğendiğimi belirttim kısadan işte toplayamadım)


gadjo dilo ve into the wild..
bunları izleyin bence..
iki filmin de apayrı tatları var..

ayrıca cocoon diye şirin bir grup keşfettim..
sevimli şarkıları var böyle otobüs beklerken dinlenesi tatta..

ha otobüs demişken durağıma giderken tam kurs çıkışı saatinde, kursunun önünden geçmem hem de im here kırmızısı beremle bunu yapmam gerçekten seni görmek için değildi..
ben de süper gerildim..
umarım beni görmemişsindir..
karşılaşmak tatsız olurdu seninle..

bu ara en güzel olan şey de dün çok sevdiğim arkadaşlarımdan biri yatıya kaldı kız kıza felekten bi gece geçirdik bi tek bu sanırım..
(oha bildiğin sevgili günlük cümlesi kurdum..)

ihtiyacım varmış gece yarısı kız muhabbeti çevirmeye, 10 kere oje sürüp silmeye ve chopstickle sıçtığın boku karıştırma hissi veren aşk hayatımdan dertlenmeye..

yazmıcam sanırım uzun bi süre..