12.28.2009

arthur boitel öpüyorum seni şap şup

sevgili blog bugün birine evlenme teklif ettim ama g.tümde patladı o kabul etmedi ..
vatandaşlık için kağıt üzerinde imzalaşıcaktık halbuki..
onun hiç bişeyine ihtiyacım yok ki..
alt tarafı bi imza istedim o da bana gülerek sen delisin dedi sonra da ekledi nooo waaay dedi bana..
bu önyargısı karşısında neden rus kızlarının dünya üzerinde çok tutulduğunu biliyor musun frenç guy diye sordum ben de ona..
rusçanın çok zor olduğunu ve böylelikle hiç bir erkeğin kızla iletişim kurmak zorunda kalmadan akşam sadece yatakta koklaşarak anlaştıkları ve sonsuza kadar mutlu yaşadıkları gerçeğini bilemedi tabi..
aynı şey bizim için de geçerli olabilirdi ne o türkçe ne ben fransızca biliyorum çünkü..
ikisi de bilmeyen için öğrenmesi en bela dillerden biri..
o yüzden s.ktir edip akşam yatakta buluşabilirdik halbuki..
ama ben ona söyledim sevgili blog ben söylediiim umarım düşünür bu gece..
gerçi baya güldü bu dediğime..
neyse ki bu durum arkadaşlığımızı baltalamadı..
benim hala umudum var sevgili blog..
olmazsa paris hiltona yazdığım yardım mektubunu hala bekletiyorum olmadı önümüzdeki sene postalıycam..
ya o değil de ikimizin de burun genleri mükemmeldi birleşseler dünya üzerindeki en destansı burun ortaya çıkabilirdi yazık oldu..
ama ben sopayı sallamaya devam edicem sevgili blog sopayı sallamaya devam edicem..
edicem..
edicem..

1 yorum: