12.09.2009

günün şarkısı eddie vedder - long nights

bu kadar erken ölmek istemiyorum..
bana benzeyen bir kız çocuğu doğurmadan ölmek istemiyorum..
yurtdışına çıkmadan ölmek istemiyorum..
duvarlarını boyayabildiğim bir evim olmadan ölmek istemiyorum..
paraşütle atlama yapmadan ölmek istemiyorum..
sevdiğim şarkıları stüdyoda kaydetmeden ölmek istemiyorum..
mızıka çalmayı öğrenmeden ölmek istemiyorum..
böyle yapayalnızken ölmek istemiyorum..
bugüne kadar yapabildiğim şeylerle şuan öylece gitmek istemiyorum..



dün gece hiç uyuyamadım..
başım sanki boynumu kırıp yere düşücek de yuvarlanıp gidicek gibi geliyor..
kabus üstüne kabus gördüm diyebilirim ve şuan kafam inanılmaz ağır..




istemiyorum..
ve o yüzden bugünden itibaren sigarayı bırakıyorum..

1 yorum:

  1. oha,
    istemiyorum..
    ve o yüzden bugünden itibaren sigarayı bırakıyorum..

    süper yaa tebrik ederim:)

    yazıyı doğru algılayabildiysem tabi.

    YanıtlaSil