12.01.2009

güzel film,şirin grup..

-severim sevmesine insanı ama daha çok severim doğayı..
lord byron..
güzel bir şiirle başlayan ve mükemmel manzaralarla, ustaca işlenmiş, inanılmaz bir tat bırakarak sona eren gerçek bir hayat hikayesi..
(oha..boktan bi cümle oldu yani beğendiğimi belirttim kısadan işte toplayamadım)


gadjo dilo ve into the wild..
bunları izleyin bence..
iki filmin de apayrı tatları var..

ayrıca cocoon diye şirin bir grup keşfettim..
sevimli şarkıları var böyle otobüs beklerken dinlenesi tatta..

ha otobüs demişken durağıma giderken tam kurs çıkışı saatinde, kursunun önünden geçmem hem de im here kırmızısı beremle bunu yapmam gerçekten seni görmek için değildi..
ben de süper gerildim..
umarım beni görmemişsindir..
karşılaşmak tatsız olurdu seninle..

bu ara en güzel olan şey de dün çok sevdiğim arkadaşlarımdan biri yatıya kaldı kız kıza felekten bi gece geçirdik bi tek bu sanırım..
(oha bildiğin sevgili günlük cümlesi kurdum..)

ihtiyacım varmış gece yarısı kız muhabbeti çevirmeye, 10 kere oje sürüp silmeye ve chopstickle sıçtığın boku karıştırma hissi veren aşk hayatımdan dertlenmeye..

yazmıcam sanırım uzun bi süre..

1 yorum:

  1. aşağıda bi
    chopstick= tarzı açıklama yerdi bu yazı yani!

    neyse iyi bi bitiriş olmuş senin için bayram tatiline:)

    YanıtlaSil