12.04.2009

ve hala balık ekmek yiyelim miii diyordum..

midemi bozdum olcağı buydu tabi normal..
iğrenç!
dişlerim ağzıma gelen mide asitlerinden eriyip gidicekler..
durmadan kusucakmış gibi oluyorum..
üstümde bi anormallik var..
son iki haftadır damızlık hayvan gibi yiyorum ayıptır söylemesi..
geçen kır pidesi+yemekhane yemeği+kantinde patates kızartması yedik kankamla..
(ki kankam erkektir onun hayvan gibi yemesi bana göre bi nebze daha normal)
o tıkandı ben hala balık ekmek yemeye gidelim miiiiii diyordum..
oha.
utanıyor muyum evet.
engel olmaya çalıştım kendime ama ellerim titriyor, başım dönüyor, gözlerim kararıyor falan..
imkanı yok tutamıyorum..
ama abi cidden bi tuhaflık var arada ateşim falan çıkıyor(öyle grip gibi değil de)
vücudum şiş falan..
tüm hormonal düzenim alt üst oldu be!

üstüne üstlük kuscakmış gibi hissediyorum kendimi durmadan ha şimdi inaaaağnmığğoorummmmm hamilesiiiiiiiiiğğğğğnnn esprisini yapanlar çıkar ya da kafasından geçirenler çıkar bu yazdıklarımı görenlerden onları kocaman kocaman öpüyorum burdan ..
açtırmayın lütfen ağzımı..

tam sınav furyası öncesi hiç iyi olmadı bu..
sıkıntı bastı olm..
bi çare bulmam lazım..
oha.
aşeriyorum resmen.
oha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder