1.05.2010

another facebook ritüeli(resmin büyük hali için tıklayınız!)


olacak iş değil..

4 yorum:

  1. Facebook ortamı SSK İşhanı(Kızılay Eğlence Merkezi) civarı,Kızılay,Ankara adresini geçmiş aşmış bitirmiş insanlarla dolmuş lan!

    Not: Toplumun her kesminden gözlemler yapmayı kendine görev edinmiş bir kişi olaraktan tabii ki ben de gittim 1 kere de olsa SSK işhanında bir bara ve tabii ki bana da solist heycaaan heycaaan dedi mikrofondan bir yandan garsonun biri ceketinin düğmesini tutarak rakımı tazelerken.Oha o geceyi bloguma yazmalı ve Hazal'ın blogunda daha çok kalabalık yaratmadan bu yorumu burda kesmeliyim de(de ayrı) yazdıkça yazasım da(da ayrı) gelmekte uzun süredir yazmamış olmanın güdüsüyle.
    Bu Hakan Yılmaz aşmış bitirmiş süper yaa:):D

    YanıtlaSil
  2. şey ben geç uyandım da beni burdan bayan bir arkadaş eklemiş sanırım burdan olduğunu tahmin edemedim reddettim kusura bakmasın ekleşebilirz tekrar isterse öyle işte söyliyim dedim=)
    şiyarcım konuşalım senle yakın bi zamanda şimdi kaçıyorum öptüm seni şap şup ahsjdkf=D

    YanıtlaSil