1.01.2010

bi daha sakın!

yeni yılın ilk yarım saati msne girdiğimde sakın bi daha yeni yılımı kutlamadan sınavlardan kaç aldığımı sorma..
hatta hayatımın hiç bi döneminde sorma..
geçen hafta sorduğunda da inatla cevap vermemiştim değil mi!
hala anlayamadın mı!!
bu arkadaşlık değil..
bana neden boşladığımı sorup annelik taslama..
benim ihtiyacım bu değil..
bişeyler kötü gidip de sana geldiğimde dertleşicek bi yarım saatini bile ayırmaktan acizdin bana..
bi kere de değil üstelik..
sen devamsızlıktan kaldın bu dostlukta..
tabi dostluksa..
önemsiyormuş gibi yapma söylediklerin yavan geliyor artık önemsemediğini biliyorum..
tek önemsediğin benim notlarımın yanında seninkilerin ne civarda kaldığı..
farkındayım..
aptal değilim ben..
sen olmadan da idare ediyorum..
bi daha bana yaklaşma bi merhaba dışında..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder