1.09.2010

fatal error

geçen
(bu geçen dediğim baya oluyor tabi ama aklıma geldi yazayım dedim)
çok alakasız bi biçimde bi CD takıldı gözüme aldığım korsan filmlerden..
(evet korsan alıyorum plus hangimiz almıyoruz ki!?)
CD yi hiç uzanıp almaya çalışmadım direk o CD'nin üstündeki o kargacık burgacık yazıyı market diye okudum derken deli gibi düşünmeye başladım ama
"alla alla olm ne zaman aldım bu filmi böyle filmim mi vardı benim izlemedim mi lan bunu ne zaman izledim nasıldı lan bu film"
şeklinde bi yığın hede höde ve beyin fırtınasından sonra farkettim ki benim öküz öküz market diye okuduğum o şey aslında angelina jolie'nin wanted filminin ta kendisiymiş..
tüm devrelerimi yaktıktan sonra CD'yi elime almamdan hemen sonra farkettim durumu..
hatırlıyorum da o zorlamayı bilinçaltıma yaptıktan sonra 2 gün kendime gelememiştim..
evet arada tam sarışın moda bağlıyorum kabul etmem lazım coni..
içimde öldüremediğim bir esra-ceyda ikilisi var..
arada olur bana böyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder