1.02.2010

ha bu arada yazmayı unuttum..

dün şaka maka yeni yıla tuvalette girdim olm!
ellerimi yıkıyordum böyle son anda farkettim insanlar sayıyorlar bianda panikledim tam herkes sııfıııır dediği anda aynada suratıma baktım evet..
baya bön bön baktım hem de..
ananemin nerde bu kız diye içeri gelişi üzerine de koptum sonra..
iş mi şimdi bu..
sen bütün gece bekle bekle bian dalgınlıkla yeni yıla tuvalette gir..
şimdi düşünüyorum daha evelki senelerde yatağımda ağlayarak girdiğim de olmuştu ona nazaran daha kötü değil bu..
e tabi insanlar birbirini öperken öyle napcağını nereye bakacağını bilmeden topluluk arasında kalakalmaktan da daha kötü değil..
ama tuvalet olm bu!
tuvalet lan!
hhahahahahah hala gülüyorum ya..
neyse ki bu kadar leyla gezen bi ben değilmişim..
(sonradan öğrendiğime göre merve de dalıp sucuklu yumurta yaparken girmiş yeni yıla)
gerçi şu da var
"çok mu önemli sanki!?*"
bütün yıl nasıl girsek öyle geçmiyor bu da bi gerçek mesela geçen sene naptım hatırlamıyorum..
gerçi bu sene ki açılışımı unutamam sanırım..
neyse işte öyle sevgili blog..
aklıma master card reklamı geldi..
yeni yıl için elbise : 50 ytl..
saç yaptırmak: 10 ytl..
yeni yıla tuvalete girmek: paha biçilemez..
hepsi aynada kendime bakmaya değermiş aslında..
ahahasjdkf..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder