2.14.2010

az kaldı az..


geçen sene gotik kızları alıp, onlardan wayfarer gözlükler takan, oduncu gömleği giyen ve eline foto makinası alıp köpek bokunu çekip denemelerim diye facebooka yükleyen kızlar yapan bir fabrika yoktu bu sene açıldı herhalde bi yerlere!

hele okulda hergün görünce dövesim geliyor böyle yoluk yoluk etmek istiyorum!

bana "fotoların çok güzel ben de bu makinadan alıcam ne önerirsin" deyip,

sonradan

beni görünce,

"aaaa sen de mi ilgileniiiooğğduuğğğğğğnnnnn...."

diyen dilini koparasım,

benim çektiğim fotoların aynısından bi daha çekip

bok gibi photoshoplayan bilgisayarını bi yerine sokasım,

gidip benimkilerin aynısından aldığı gömleklerini üzerinde parçalayasım,

sonra suratında ufak bir dekor değişikliği yapıp ağzıyla burnunun yerini değiştiresim,

o yeni gelinler gibi objektif tut(amay)an sağ elini, sol eline veresim var..


ama yapmıycam annemin kızıyım ben sümüklü!!!

!!!

2 yorum:

  1. Hala dinlediğim zamanki gibi keh keh gülmekteyim bu olan bitene:)

    YanıtlaSil
  2. gül sen gül ben sinir olıyorum hergün ahaha

    YanıtlaSil