3.03.2010

..

nasıl oluyor bir fikrim yok ama bazen çok anlık bi zamanda çok anlık bişeyi yapmayı geçiriyorum içimden çok anlık oluyor ama..
sonra vazgeçiyorum..
ama nedense çok kısa bir anlık süreç içinde onu yapıyorum..
sanki içimde 2-3 kişi varmış gibi..
iç ses falan değil bu hiç bişey duymuyorum..

tuhaf!?*


sanki birileri beni arkadan sessizce dürtüp ilerlememi sağlıyorlarmış gibi..

ya da tam tersi ben uzanıcakken onlar tutuyorlarmış gibi..

şizofrenik??*

ben konuşucakken onlar susturuyorlarmış ama engel olamıyorlarmış mesela..

ya da konuşmam için beni iteliyorlarmış ama ben susmayı seçip son anda bas bas bağırıyormuşum herşeyi gibi..


ilginç??*
sadece karar veriyorum, vazgeçiyorum ama yapıyorum..
ya da
karar veriyorum, vazgeçiyorum ve yapmıyorum..

hiçbir tartışma yaşamıyorum içimde..

çok sessiz bir içim var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder