2.17.2010

büyüyünce barbie olucam cevabını veren kız çocuğuna ithafen..

sevgili blog ve coni,
babamın eski devre arklarından biri ailesiyle bize yemeğe gelmişti..

küçük bir kızları vardı..
aslında çocukları sevmem ama arada severmiş gibi yapmamız gerekebiliyor..

o yüzden ben de ilgileniyormuş gibi yaptım
cevabını beklemeden, merak etmeden,
adını, yaşını, okulunu falan sorduktan sonra büyüyünce ne olucaksın bakalım diye sordum..

bana barbie olucam dedi..

barbie olucam dedi!

barbie olm!

bildiğin barbie yani..

bu beni çekti ama..

ben hemşire, dansöz, doktor gibi embesil ve basmakalıp cevaplar vermesini beklerken bana barbie olucam dedi..

tamam çok hoş bir ideal değil ama çocukların o yaşta hayal gücünü kullanmadan papağan gibi şunu olucam bunu olucam demesine tercih ederim hem de binlerce kez..

çocuksun olm sen ne doktoru!?*

ne hemşiresi!?*

o kafanda, o renkleri, o gördüklerini o şekilde bi daha algılamıycaksın..

çok affedersin ama k.çını yırtsan da gelmicek o günler..

işte o yüzden sevmiyorum çocukları..

sümüklüler hepsi bacak kadar boyuyla doktor olcam falan diye geziniyorlar..

ama o kızı sevdim o gün..

o saçlarını sarıya boyatıp topuklu ayakabılar giyip fıstık gibi bir kadın olmayı hayal etmiş demek ki ne güzel..

uslu bir çocuk olursa belki bir gün sarah jessica parker olabilir,

hatta sex and the city'de bile oynayabilir..

herneyse geçenlerde de ben düşündüm uzun uzun..

o kız barbie olucak dedim ben okuyorum da nolucam..

ve karar verdim..

artık kafamda hiç bir bulanıklık yok..

herşey bi anda aydınlandı benim için..

ben şöyle yapıcam..
çok çok çok zengin bi işadamıyla evlenip, koca parasıyla falan galeri açıcam ve çektiğim fotoğrafları düzenlediğim sosyetik kokteyller eşliğinde sergiliycem..

gecce.com gibi siteler de ünlü insanlarla fotoğraflarım yayınlanıcak..

tıpkı benim gibi koca parasıyla hobi gibi albüm çıkaran sosyetiklerle çok yakın arkadaş falan olucam..

hatta ve hatta saçlarımı sarıya bile boyatabilirim o zaman!

kulağa çok hoş geliyor değil mi!?*

büyüyünce çektiğim fotoğraflar için kimya mezunu bir kapatma olucam!

ve sen küçük kız..

sen de ilerde nefis bir orospu olucaksın..

bu noktada tek öfkelendiğim şey,

bütün bunları büyüyünce barbie olucam diyen küçük kaltağa borçluyum!

neden benim aklıma gelmedi ki!?*

4 yorum:

  1. Kız olsam kesinlikle çook zengin koca parası yiyip bir yandan bana zevkli gelen işlerle uğraşırdım.

    Ama sanırım şimdi ne çook zengin bi kızın babasının parasını yiyebilecem,
    ne de çook zengin olup bi kıza paralarımı yedirebilecem.

    Ben.250kadar erkeğin arasında 2-3 mimar(ve hödük adamlarla evli)kadınla selamlaşabilen şanslı inşaat mühendislerinden biri olucam şantiyede!En azından işçiler gibi gün ve gece boyu erkek erkeğe yatmıyor olucam ya ona da şükür.

    YanıtlaSil
  2. benim kardeşim ne diyo biliyo musun:S dayılar, aman işte en embesil akrabalar soruyo:
    -büyüyünce ne olcaksın?
    +ııımmmhh şık kız olcam ben büyüyünce!

    bende yayıla yayıla gülüyorum da şık kız ne lan?:S

    YanıtlaSil
  3. vay be barbie hea... :D

    Ama koca parasıyla istediğini yapmak falan mantıklı değil mi ya? bence çok mantıklı tuttum yani :D

    YanıtlaSil
  4. şiyarcım gerçi şu da var çoook zengin adam seni alır mıydı bakalım beni de almazlar gerçi bu arada şık giynen kız iyiymiş ya avgshjdkfl..

    YanıtlaSil