2.12.2010

çünkü biiizz siziiii çooooğğğkk seviyoooğğruuuğğzz(!)

nette dolanırken atlas jetin reklamlarını gördüm de..
ilk sinemaya gittiğimde film başlamadan önce verilen reklamlarda görmüştüm
hoplata hoplata gülmüştüm bi yerlerimi..
böyle kırık bi zilliyi koymuşlar oynata oynata kalp şekli falan yapıyordu elleriyle..
sonradan orda burda gördüğüm reklamları da eklenince helal olsun dedim..
bence iyi bi yöntem ya..
ne bileyim yani binenler haricinde hangimiz biliyoruz thy'ninki kaç cm mesela bi düşün bi..
akılda kalıyor en azından..
hani sıkışır mıyız abi ne bileyim ya zaten daracık uçak fenalık geçiriyorum ben ya
ama atlas jet 77 cmdi be abi 77 cm ne kadar olm woah be!
gibi..
bi fikir en azından akılda kalan..


mesela burda da acıtasyon var süper pirim yapar of of of bizim milletimiz bayılır bunlara..
"yusıııuuff noluur bunla uçalım kocacıığm yazık bak nasıl da ilan vermişleeer"
bu yaratılmaya çalışıyor bilinçaltında..
sadece bilinçaltında..
bu bilinçaltı nefis bir olay!

önce bi acıtasyon bi ezik ayaklar falan sonrasında tabi bunların hepsi yıkılmadık ayaktayız, küllerimizden doğduk olm vs. imajı yaratmak için gerçi bu biraz nispet olmuş ama mal buysa biz naaapalım..
yiğidin malı ortada değil mi kardeşim!?*


ama bu ayıp..
olmadı şimdi ayıp..
ahgsjdlkf..

hadi iyisiniz bu sene hadi hadi..

1 yorum: