2.19.2010

sadece yeteri kadar özel olabilmiş olanlar

2 sene önce eski erkek arkadaşıma ayrılmak istediğimi söylediğimde bana ,

"resmen bir kız çocuğunu seviyorsun sonra birgün o büyüyor ve seni bırakıp gidiyor"

demişti..

ben 2 sene önce büyümemiştim aslında..

o gün, o zaman ne düşündüysem ve yaptıysam hala arkasındayım ve gene yaparım..

yalnız 10 ay önce yaşadığım şeye, şuan gene yaşama şansım olsa naparım bilmiyorum..

kesin olarak yapmayacağım bazı şeyler var evet..

yaptıklarımın tamamının arkasında da duramıyorum..

bir gün arkasında durabilceğim gene de yapardım diyebilceğim zaman,

yani bu konuda içimdeki acıyan kısım geçtiği zaman,

sanırım ben de büyümüş olucam..

ve sanırım zamanında yeterince özel olabilmiş her erkek

gerçekten de bir kız çocuğu büyütüyor..

farkında olarak ya da olmadan,

bilmiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder