3.03.2010

bugün küfrettim

ama istemeden oldu..
bir anda hassss.. diye çıktı..
evet..
gerçekten..
yani eğer tezgahımdaki cam beherlerim devrilmeseydi çıkmıycaktı..
hatta masada 2,5 kez seken saat camım kırılmasaydı gene demezdim..
en kötüsü de sesi duyan tüm lab insanlarının dönüp bakmasıydı sanırım..
bir de o anlık sessizliğin birinde çıkan hassss.. tepkim..
ahahha..
tezgah üzerindeki raflardan bile eğilip bakan adamlar vardı..
çok utandım..
kafamı eğip kırıkları temizledim ben de..
hep benim elimde kırılırlar zaten..

3 yorum:

  1. geçmiş olsun.ben hayatımda ilk kez kimya labına girdim dün değil önceki gün.İspirto ocağı yakmaya korkuyorum.Ateşten korkuyorum çünkü.

    YanıtlaSil
  2. hahahaha yok sonunu getirmedim o kadar =D

    o ateş fobisi bende de var 900 derecelik fırınlarda çalışıyoruz ve elimi yaktım geçen çok ciddi bişey olmadı neyseki geçen sene tutuşanlar falan olmuş

    YanıtlaSil