3.07.2010

o başlattı

izmir'e gece yolculuğu yaparak gittim..
ben arkadaşlarının evinde kalırken bile yerini yadırgayıp,
uyuyamayan bir insan olduğum için
çok yorgun olmama rağmen uyuyamadım..
ayrıca gece ışık kirliliğinin olmadığı bir yerden gökyüzünü izlemek gibisi yoktur
ve
penceremde kaçırılmayacak kadar güzel bir manzara vardı..
bir de adam vardı benimle aynı otobüste olan..
önlerde oturuyordu o..
benim gibi arkadan 4.koltuk olan 41 müdavimi değildi..
öndeki kalabalıktan ötürü arkaya geçme ihtiyacı hissetti sanırım..
buna bir itirazım yok tabi ki..
olamaz da..
yalnız tüm o kadar boş koltuk varken gelip önümdekine kurulması,
gecenin 3üne kadar ışığı açması,
ve ardından koltuğuyla dizlerimi ezerek, nerdeyse kucağımda uyuması
fena halde sinirimi bozdu..
41imden ayrılmak ve benim olmayan 45te gitmek zorunda kaldım..
çok sinirlendim,
hem de çok..
ve ben de o uyurken önündeki açık masasında duran kekini aşırdım..
hani şu otobüste verdikleri brownielerden..
o yememiş bir de dizlerimi ezmişti..
ben de hıncımı alacak başka bir şey bulamadım..
ve 45te oturuyor olsam da manzaranın ve tom waits'in tadını çıkararak yedim kekini..
eminim o güne geri dönebilirsek
ve
bir daha o duyarsızlığıyla, aynı terbiyesizliği yapsa
bir daha kekini çalarım..
hiç hoş değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder