4.29.2010

cesur 21 yaşında, öğrenci




g:)rkan en çok sen seviceksin bu postu sanırım..

9 yorum:

  1. cagrisim:

    http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=facebook%27taki+en+%C3%A7irkin+profil+foto%C4%9Fraf%C4%B1

    YanıtlaSil
  2. ahaha orda benim profil kısayolum var ve onu yazan sen misin?*

    YanıtlaSil
  3. aaaah tamam o herkesin kendi sayfasına yönlendiriyormuş o pekala=) hehe

    YanıtlaSil
  4. hahahs hacım bu fenaymış lan koptum akşam vakti akşam vakti :D

    YanıtlaSil
  5. daha fnaları var aşağıda=D

    YanıtlaSil
  6. abime Düüüüğğğddd Vat Dııı faaaaak diye uzuuuun uzuuun sordum ama fotoğraf olması sebebiyle yanıt alamadım. abime verdiğin en son cevap ile beni kendisine bir nevi hedef göstermene sevinmeli miii üzülmeli mi bilemedim. eğer abim, bloguma saldırmazsa gayet hoş olmuş bile diyebilirim. ciddi değildimi ben de çok kullanrım günlük hayatta. ne hoş çevrede kullanan insanlar görmek diyerek sevgi kelebeklerini sitenin üzerinde uçurduktan sonra ufak bir pike yaparak gaçhayım.

    YanıtlaSil
  7. hahahahaha gene bekleriz her zaman efendim=)

    YanıtlaSil
  8. ehueuheuh bu yorumlari kacirmisim. :p

    YanıtlaSil