4.06.2010

yurt dışı eğitim fuarındaydım da ben,


dün yurtdışında master programlarını anlatan, belçikalı, kel ve hafif şişman ama süper sevimli bir adamın kocaman mavi gözlerine bakıp, embesile konuşur gibi tek tek
"you-know-chemistry-goes-good-with management"
deme gafletinde bulundum..

salak ben sanki tekilanın limonla iyi gittiğini anlatıyorum..

sonra utançla ama aynı debil performansla
"im-sorry-my-english-is-kinda-fucked up"
dedim
ve adamcağız gülmekten zaten pembe beyaz teni domuz gibi kıpkırmızı olmuş bir şekilde
bana bakıp
"no problem i understand you perfectly" dedi..

sonra bana gülücükler atarak global management broşürünü uzattı ve
" chemistry-goes-good-with-this-i think" dedi..
öyle tatlı gülümseyince rahatladım ben de..
ben de ona kocaman bir rahatlama gülümsemesiyle karşılık verdim,
broşürümü aldım ve kaçtım ordan..

sevdim seni john adın john olsun..
sırf sana gelirim belçikaya adamım..

1 yorum:

  1. "How can i go to main gate,a1" sorusundaki gate'i kesip de "to get what?"Diye adres soran kıza ne alcan abla demiş bulunanlar da vardır kampüs içerisinde foreign student'a yardımcı oluyorum zannıyla yola çıkıp,oha aq hazırlık okuduk konuşamıyoruz sadece yazabiliyoruz düşüncesini pekiştirenlerdir ki onlar.

    Rezillik anları sevimli ama yine de.

    Outrageousness goes very good with youth.Shot the youth,immediately after gnaw the outgrageousness.(Şiyar Fırat YÜCEDAĞ)

    YanıtlaSil