5.03.2010

bir alıntı daha

Ve gömlek satan adam zor günler geçirdi..
Ne yaptığı ticaret işe yaradı, ne de zengin olabildi..
Ve dua etti ve dedi ki:
"Tanrım niye böyle acılar içinde bıraktın beni!?*
Bütün düşmanlarım mallarını satıyorlar, yalnızca ben satamıyorum ve şu sıra tam satış sezonu.Gömleklerim iyi.Şu sentetik iplere bir bakın.Düğmeliler var, bol kollular var, hiçbiri satılmıyor.Her şeye rağmen emirlerinizi dinledim.Erkek kardeşim hazır çocuk giyimi satarak malı götürüyor da ben neden hayatımı kazanamıyorum!?*

Ve Tanrı adamı duydu ve dedi ki:
" Senin gömleklerin..............."
"Evet Tanrım?*" dedi adam dizleri üzerine çökerek..
" Senin gömleklerin........"
"Evet????*"
" Ceplerinin üzerine bir timsah koy! "
" Efendim Tanrım?*"
" Sana ne diyorsam onu yap! Pişman olmayacaksın."

Ve adam bütün gömleklerin üzerine küçük bir timsah dikti ve o da ne!
İşi birden bire çığ gibi büyüdü ve büyük sevinç oldu ve düşmanlarının arasında feryat figan
ve diş gıcırdamaları vardı ve biri dedi ki:

" Tanrı merhametlidir. O beni yemyeşil çayırlarda yatırmıştır.
Yalnız şuanda bir problem var.
Kalkamıyorum.."


-TÜYSÜZ/Woody Allen

1 yorum: