6.11.2010

bugün bencelerimi sıçıyorum buraya


hiç birşey, hiç kimse vazgeçilmez değilse
sevgi de aşk da yoktur
bence.

ve bence herşey zamanla yoluna giriyor.

bence ne hissedersen hisset,
bir anda çeşit çeşit gelen tüm o duygular
güven, sevgi, aşk vb. kavramların devamlılığının garantisini vermiyor.
bugün hayatında olduğuna inandığın tüm o kavramların yarın uyandığında hala orda olacağının garantisini verebilir mi kimse?*
bi anda sebepsiz ya da gerekli bir gerekçeyle hayatından çıkmış olabilir
ki genelde sebepsiz yok olur gider, biter, azalır(mı)
bence olduğunu savunmak bile saçma bu durumda.

ama bencil yaradılışta olduğumuzdan öyle olmasını istiyoruz,
öyle olduğuna, olacağına inandırıyoruz.
bence hisleri çok ciddiye almamak gerek o yüzden.
sırf nerden nasıl oluştuğunu, geldiğini bilmediğin duygulara takılıp
bunlar var ulan gerçek demek fantazi bence biraz.

sahip olma arzusu var,
hayvanlar gibi düzüşme iç güdüsü var.
neyse işte diyorum ki
ben sıçtım buraya salavat getiriyorum
çünkü bilirsin,
sonuçta ne hissediceğini kontrol edemiyorsun,
ne isteyeceğini kontrol edemediğin gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder