6.22.2010

şimdi no offence

dün bi kez daha haklı çıkmanın gururunu yaşadım
şimdi alınmaca gücenmece yok

herifler
(sözüm meclisten dışarı)
ama
size sesleniyorum
"harbi çok ucuza gidiyorsunuz!"
çünkü bir erkeğin bir elbise fiyatına satın alınabilceği
gerçeğini merkez kantinde falan görüyoruz artık şahane isnt it coni!?*

geçen gayet gündelik kot, t-shirt giyip gittiğim okulda,
yanımdaki arkadaşıma hayvanlar gibi asılıp,
bana da masada duran emanetmişim de ayıp olmıycakmış edasıyla ismimi soran hıyar
bugün yeni aldığım elbisemi giyip gittiğimde
nedense
bir anda benimle ilgili şeylerle ilgilenir oldu.
konuştuğum şeyler onu meraklandırmaya başladı falan.
o geçen masada kendimi emanet gibi hissettiren adam k.çımın kenarı bile olmadığın gerçeği ve bunun verdiği tatmini yaşattın bana..
yazık
bir elbise alt tarafı!
39.90 TL
çok ucuzsun ve de ezik..
aferin!





5 yorum:

  1. uhhh! ne güzel bir intikam yazısı olmuş böyle :)

    sevdim!

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. bu kaldırılan kayıt da çok artiz olmuş hazal.bu "kayıt, yazar tarafından kaldırıldı"

    YanıtlaSil
  4. bide böyle yazıların altına yorum yapan erkekler var nedense. sanki bi farkın var amk.

    YanıtlaSil
  5. birisi kaldırılan yorumuma tercüman olmuş

    YanıtlaSil