7.12.2010

sevgili tülin şahin Bİ SİKTİRİP GİDER MİSİN


geçen rastladığım bir sitede,
tülin şahin bize zayıflamak için
(hayır nedense yani)
bazı tavsiyeler vermiş haber değeri olmayan bir haberde..

kendine güvenen bank asya oyuncuları gibi poz veren tülin şahinin,
TAVİyeleri arasında zayıflayana kadar zayıf olduğumuzu hayal etmeliymişiz gibi birşeyler okudum
(hayır direk öyle okudum)
neden zayıflamak isteyeyim ki zayıf olsam
bunun mantığı ne
zayıf karılar zayıf olduğu için çok yiyemiyorlar zaten
sen öyle hayal eder zayıflamayı beklerken
elbet birileri çıkar, iki kaşının ortasına bakıp taşağını geçer suratına,
bir de yiyceğini 20-30 kere falan çiğne diyor
taşak mı geçiyorsun derler adama
lokmamı mı sayıcam
ne sikim anlarım ben orda yediğimden ve 3ün 5in hesabını yapmam ben

şimdi konu burda benim kilom değil
haşa..

zira,
BAYANLAR tülin şahini siktir edin
beni dinleyin
zyaıflamanın 3 altın kuralını ben vericem şimdi
NAH;
  • bok gibi paranız varsa her türlü kilo verirsiniz,
  • can sıkıntısından yemek yiycek kadar boş vaktiniz varsa(üstelik yorgun değilseniz gene verirsiniz),
  • zayıf bir sülaleniz varsa gene bi türlü verirsiniz
amk hepinizin..
pozitif düşüncelerinizin..
ve tülin şahin manken de olsan, kadın kadındır LÜTFEN Bİ SİKTİR GİT
teşekkürler.





2 yorum:

  1. Agzin ne kadar bozuk senin ya! Mumkunse sen de siktir git lutfen...

    YanıtlaSil
  2. ahahahah benim blogumda bana siktir git diyorsun hem de ağzımın bozukluğundan şikayet ederek siktir çekiyorsun çok tatlısın

    YanıtlaSil