8.14.2010

kusura bakmayın da

bu ramazandan nefret ediyorum
ve
mantıklı sebeplerim var.


8 yorum:

  1. Sizin gibi Allah'ını, dinini, kitabını tanımayanların otobüsümde işi yok!

    YanıtlaSil
  2. şimdi orucun mantığı aç kalanların ne hissettiğini anlamaksa siz oruç tutarken birilerinin de kafirlik(!) ederek yemesi gerek değil mi yanlış mıyım.

    YanıtlaSil
  3. Kimseyi kafirlikle suçlamıyorum, baştan belirteyim.
    Lakin apaçık bir şey var ki kimse açların halini anlamak için oruç tutmuyor; oruç bu değil ki. Yemek yememek değil, oruç tutmak. Oruç tutmuyorsan da Ramazan'dan nefret etmek pek işlevsiz geliyor bana, yani hala umurunda sanki ama istemiyorsan ne nefret ne sev; muhakkak daha az etkileyecektir seni o vakit.
    Adsız'a da şunu söyleyeyim; bu ülkede yaşayan herkes aynı dine bağlı değil, o yüzden saçmalama. Kimsenin ayrımcıların otobüsüne de ihtiyacı yok, şahsen ben uçan süpürgeyi tercih ediyorum.
    Öyle,

    YanıtlaSil
  4. Yaprak Dökümü Forever18 Ağustos 2010 00:32

    Adam kendiyle çelişiyo beyler. Bence Adsız da kendisi. ilk cümlesinden belli.

    YanıtlaSil
  5. Çelişki nerede yahu? Merak ettim gerçekten, bir de adsız ben değilim çünkü kendimle kavga ettiğimde bunu açıkça yapıyorum, iki ayrı kişilik yaratarak değil. :D

    Öyle yani,

    YanıtlaSil
  6. adsız benim. dağılın

    YanıtlaSil
  7. 'bu ramazandan nefret ediyor'san, ahmet verelim, belki açar... :)

    YanıtlaSil