9.09.2010

3-Iron ya da Bin Jip ya da Boş Ev


şimdi farkettim ki daha önceki postumda bahsettiğim
Shi Gan adlı film ile aylar öncesinde izlediğim Bin Jip adlı film
aynı yönetmenin/senaristin elinden çıkmış.
2004 yapımı bir dram o da.

Bin Jip , Shi Gan'la kıyaslanamayacak kadar güzel bir çalışmaydı
neden burda bahsetmedim ondan bilmiyorum.
neredeyse yok denilcek kadar az repliğe sahip ama bu kadar etkileyici bir film izlememiştim
(gerçi çok film izlediğimi de söyleyemem)
üstelik tüm film boyunca yalnızca bir şarkı kullanılmış,
vurucu, güzel bir etkiye sahip iş çıkmış.


şiddetle tavsiye edilcek bir film
İNSANLAR!
merak edin ve izleyin.
pişman olmayacaksınız.

1 yorum:

  1. Kim Ki Duk tarzının hemen farkedileceği bir film ancak benim için filmi özel yapan Kim Ki Duk değil Gafsa , dinlediğim en iyi parçalardan biri.

    YanıtlaSil