9.06.2010

Ben X


dün izlediğim vurucu bir filmdi Ben X.
Nick Balthazar'ın kitabından uyarlanmış 2007 Belçika yapımı bir dram.
abuk sabuk romantik komediler gündeme otururken
bunun gibi filmler neden arka planda kalır sanki diye düşündürüor insanı.

otizmli doğan bir çocuğun
gençlik yıllarında yaşadığı sıkıntılı zamanları acımasızca ele almışlar konu olarak.
Ben isimli söz konusu karakter insanlar tarafından bombok edilmiş hayatına,
sadece oynadığı bilgisayar oyunlarını gerçek yaşamına uyarlayarak katlanabiliyor.
izlerken hem ağlatıyor
hem de insanlığınızdan utandırıyor.
tavsiye edebilceğim güzel ve her zaman güncelliğini koruyacak bir film.


soundtracki de çok güzel belirtmek isterim.

1 yorum:

  1. sonunda iyi kalakalmıştım. güzel filmdir severim ben de. (aylar yıllar sonra bloguna yorum yaptım, vay be)

    YanıtlaSil