9.04.2010

bir keresinde bir film aldım




ve içinden genellikle bozuk çıkarken
çalışan ama farklı bir film çıktı.

bir zamanlar, birisine, bir yerlerde
"benim diyemem
ama birilerinin en sevdiği film olmayı fazlasıyla hakediyor
"
yazdırtan bir filmdi.


benim en sevdiğim film(lerden) oldu gerçekten.
nedense ayrı bir sevdiğim
ve
çok sevdim.


ünlü hollywood sanatçılarının oynadığı türden
vasat, ortalama veya tam tersi hırs dolu bir film değil.
sanki daha çok o haliyle varolması için çekilmiş bir eser gibi.

ilk kez bir yanlışlığı bu kadar sevdim
şimdi o kadar öneriler ve yıkama yağlamalarla aldığım
ama neyle karşılaşıcağımı bilmediğim filmler ve vasat komedilerle
dolu bir torbayla dükkandan çıkarken
içimden lütfen
"dream with the fishes"
kadar güzel bir yanlışlık olsun diye geçiriyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder