11.06.2010

bence bir ilişki yaşamanın tek güzel yanı öpüşmek.
onun dışında birini tanımak, bağlanmak çok riskli, çok uzun lan
üstelik hamallık.

ama öpüşmek güzel şey
gerçi o da güzel, uyumlu öpüşülüyorsa
olsun ama öpüşmek
öpüşmek yani
evet
güzel şey

yok hayır
son bikaç aydır öpüşmedim şöyle güzel güzel
ama düşündüm de yani bazen sırf istediğim zaman öpebilceğim bir erkek olmadığı için üzülüyorum lan
ilişki milişki değil böyle hangi kıza baktı
nerdedir
beni düşünüyor mudur falan diye düşünmek dertlenmek istemiyorum

fuckbuddy de değil
o ne olm öyle o manada da kastetmiyorum
işim olmaz hiç bir türlü
çok net

ben sadece öpüşmeyi istiyorum lan
güzel olurdu hani

böyle çok yorgunken otobüste boş yer bulursun da sevinirsin ya
işte hep boş yer olsun istemek gibi
çok mu garip..



6 yorum:

  1. işte tipik kadın profili. hep elde başka başka erkekler olsun istersiniz siz! danalar sizi :D

    YanıtlaSil
  2. sevgiline geri dön göktürk, sevgilisinden ayrıldığınızda tüm karı kıza yazan biz değiliz sensin.

    YanıtlaSil
  3. valla çok alındım. ben kimseye yazmadım, yazmam da. Ben özgeyi, seni ve diğer "arkadaşlarımı" sadece arkadaş olarak görüyorum. Bir iki şaka, yazmak olarak algılandıysa affola!

    YanıtlaSil
  4. "Body" değil de "buddy" olmasın o?

    YanıtlaSil
  5. doğru diyorsun dikkat etmeden yazmışım düzelteyim hemen.

    YanıtlaSil