12.10.2010

askeri bir hattı 30 dakika nasıl meşgul ettim

dün yaklaşık 4 aydır askerde olan bir arkadaşımı aradım,
bir ortak arkadaşımızın bana verdiği,
telefon numarasından çok
kontör yüklemek için girilen 16 haneli rakam öbeğine benzeyen bir numaradan süpriz yaptım.
arkadaşım;
"ben başçavuş dırırırı" derken ben çoktan
"kız ben sağaa dimeediiiim miii karşikiii deağler cendeeermeee cendeeerme"
nidalarına girmiştim bile.
sevindi ama gariban
ben de mutlu oldum heheh

"5 gün sonra gene nöbetteyim gene ara"
şeklinde ultimatomu aldıktan sonra gece 2 de ben yatağıma arkadaşım nöbetine yollandı.

eee
tadını aldı bi kere bırakmaz artık
ghfjdkslkjfhjdksl

bu da böyle bir anı olmuş oldu işte
umarım askeri hattan kayda alınıp da
gecenin 1.30'nda askeri hattı meşgul eden kız
olarak başımı belaya sokmamışımdır
neyse artık geç de zaten.


çok çok öptüm.

1 yorum:

  1. zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xD xD

    YanıtlaSil